Ik had het ook niet meteen door.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
De eerste sporten zijn onderweg in Rio de Janeiro, met onder meer de strijd om het goud in het schieten.
- Schieten: finale 10 meter luchtpistool mannen - livestream
- Schieten finale 10 meter luchtgeweer vrouwen - livestream
Stagiair heeft niet door dat het herhalingen zijn
Ik wist het ook niet zeker, maar toen ik de deelnemers zag (die gisteren ook meededen) wel. Daar mag de NOS zich wel even over inlezen. Bovendien hadden ze met 1 klik kunnen kijken of er wel een schietcompetitie zou zijn volgens het schemaquote:
Ik heb het opgezocht, ik heb gisteren niet gekeken, maar ik vond het wel erg vroeg voor een finale.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik wist het ook niet zeker, maar toen ik de deelnemers zag (die gisteren ook meededen) wel. Daar mag de NOS zich wel even over inlezen. Bovendien hadden ze met 1 klik kunnen kijken of er wel een schietcompetitie zou zijn volgens het schema
De 50m stofzuigen is nog interessanter.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:41 schreef Nattekat het volgende:
10m luchtpistool is stiekem gewoon bezig. Alleen de vrouwen nu.
Dit zou een mooi moment zijn om gewoon wat turnen mee te pakken ja. Waarom voor de tweede keer deze wedstrijd integraal herhalenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
En ondertussen op Nederland 1 gewoon weer volle bak herhalingen in plaats van diverse sporten laten zien
Beachvolleybal, judo, boogschieten, turnen, tafeltennis, handbal, allemaal op programma alleen ziet u het niet
Ze zullen wel pas om 16.00 wakker wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit zou een mooi moment zijn om gewoon wat turnen mee te pakken ja. Waarom voor de tweede keer deze wedstrijd integraal herhalen
Zo zal het de komende twee weken wel blijven gaan, dat is nu wel duidelijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
Ja hallo, er zijn geen Nederlanders bezig. Waarom zou je dan sport uitzenden?
Misschien nog wat turnen. Daar houdt het op ben ik bangquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Zo zal het de komende twee weken wel blijven gaan, dat is nu wel duidelijk.
Als er geen Nederlanders meedoen zullen we er op atletiek en zwemmen na niks van gaan zien op tv.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:28 schreef Nober het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig geen Nederlanders actief momenteel.
Dus ga je samenvatten, Rio Live herhalen, een documentaire uitzenden, reclameblokken instarten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |