Ik vind het knap dat jij iets aan dat robothoofd af kan lezen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:12 schreef marcodej het volgende:
"We gaan weer even naar gisteren..."
Je zag aan de blik van Rivkah dat ze het ook absurd begon te vinden.
In plaats daarvan een herhaling van iets wat gisteren al prime-time werd uitgezonden zonder enige Nederlander in de hoofdrol. Waarom is dit het herhalen waard?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:04 schreef Boezeidekoe het volgende:
4 jaar geleden in Londen was het al erg mager wat betreft live sport uitzenden waar geen Nederlanders bij betrokken zijn, maar nu presteren ze het zelfs om GEEN live sport uit te zenden bij evenementen waar WEL Nederlanders bij betrokken zijn.
'Straks de wegwedstrijd voor vrouwen, maar nu eerst het volleybal van gisteren'.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:09 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Hadden ze het EK ook kunnen skippen
Over het algemeen is de NOS gewoon niet goed in de OS verslaan, dat bewijzen ze al vele edities.
Ik zou zeggen kijk die op de website terugquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig had ik de ontknoping hiervan echt nog niet gezien, toch maar even kijken dan
jepquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
Heeft die Nederlandse bokser al gewonnen ?nooit gedacht dat ik dat anno 2016 op een forum moest vragen
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef TLC het volgende:
Heeft die Nederlandse bokser al gewonnen ?nooit gedacht dat ik dat anno 2016 op een forum moest vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer johquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toevallig had ik de ontknoping hiervan echt nog niet gezien, toch maar even kijken dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |