Je bedoelt dat ze weinig live uitzenden? Zo werkt dat bij iedere omroep in de hele wereld. Als je eigen land niet actief is wordt het niet uitgezonden, zo simpel werkt het. Altijd zo geweest dus ik snap het gekanker niet zo eigenlijk.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Er moet een keer wat veranderen binnen de NOS Sport afdeling, maar het lijkt alsof ze totaal niet met kritiek kunnen omgaan of er naar luisteren.
Meer herhalingen uitzenden = meer zendtijd >> kost meer geld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:42 schreef kilon het volgende:
Ze zeggen ook de hele tijd wel zo mooi dat ze streams hebben zodat je zelf kan zien wat je wilt, maar wat ze ook hadden kunnen doen is alle wedstrijden op de site te zetten zodat ze voor herhalingen naar de site kunnen verwijzen. Dan zouden ze zelfs een spoiler free zone in kunnen stellen.
En dan voor de mensen die graag tv kijken mag er best wel een korte herhaling zijn aan het begin van de uitzending.
Maar ja, dat zou te logisch zijn.
Onzin. Ik zag net op BBC ook een wedstrijd waar geen Engelsen aan meededen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weinig live uitzenden? Zo werkt dat bij iedere omroep in de hele wereld. Als je eigen land niet actief is wordt het niet uitgezonden, zo simpel werkt het. Altijd zo geweest dus ik snap het gekanker niet zo eigenlijk.
Huh? Ze hebben bijna 24 uur zendtijd, het probleem is juist dat ze die de hele tijd volplempen met gelul en herhalingen in plaats van de live sport te laten zien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer herhalingen uitzenden = meer zendtijd >> kost meer geld.
BBC zend alles uit wat betreft Great Britian dus ook Schotten etc vallen daaronder.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Onzin. Ik zag net op BBC ook een wedstrijd waar geen Engelsen aan meededen.
Ze halen behoorlijk veel geld binnen met al die reclameblokjesquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Meer herhalingen uitzenden = meer zendtijd >> kost meer geld.
Mannetjes makerij. Er komt pas nieuw bloed als er iemand overlijdt of met pensioen gaat. Ons kent ons. De van Cuilenborgs, Stekelenburgs en ander nepotisme. Arno Vermeulen zit er al 30 jaar. Tom Egberst begon 30 jaar stuntelend. Nu mag ie stuntelend Studio Voetbal doen. Dione de Graaf zit er omdat haar vader journalist was en lijntjes had in Hilversum. Frank Snoeks zit er omdat ie het Honkbal-vrindje van Theo Reitsma was bij de Haarlemse Honkbalweek. We nemen het neefje van Jean als co-commentator bij het wielrennen. Herbert Dijklstra dee het leuk bij het schaatsen. Verveelt ons al jaren met z'n gelul bij het wielrennen. Mart mag het basketballen doen. Heeft al afscheid genomen. Maar dat doet er niet toe.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Slobeend het volgende:
Er moet een keer wat veranderen binnen de NOS Sport afdeling, maar het lijkt alsof ze totaal niet met kritiek kunnen omgaan of er naar luisteren.
Nee, het waren twee totaal andere landen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BBC zend alles uit wat betreft Great Britian dus ook Schotten etc vallen daaronder.
Dat zeg ik. Echt schandalig.quote:
Welke sport?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Nee, het waren twee totaal andere landen.
Nieuw-Zeeland - Frankrijk nu hoor.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
BBC zend alles uit wat betreft Great Britian dus ook Schotten etc vallen daaronder.
N-Z is Commonwealthquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland - Frankrijk nu hoor.
Klopt dus wat ik zeg. Het is rugby en ze doen zelf mee anders zenden ze het niet uit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Nieuw-Zeeland - Frankrijk nu hoor.
Dat is in Amerika na de nipple gate van Jackson tijdens de superbowl. Wordt niks meer live uitgezonden maar met 5 minuten vertraging.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Wespensteek het volgende:
Wat ze nu uitzenden was net live op de stream te zien, ze zullen wel een vertraging inlassen voor het geval er schokkende dingen gebeuren.
NOS heeft geen NPO4 die hebben Nos.nl en daar is alles prima te volgen toch? Ik zeg niet dat ze perfect uitzenden maar Nos.nl heeft gewoon alle sporten hoor live.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
België zendt nu basketbal uit waar ze niet aan deelnemen.
BBC1 valt me ook niet mee, ook een hoop oeverloos gelul, maar die benutten BBC4 tenminste beter dan dat de NOS NOS Sport benut.
Mijn moeder is sportgek. Belt me om twee uur 's nachts op bij mooie prestaties. Heeft geen PCquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:42 schreef kilon het volgende:
Ze zeggen ook de hele tijd wel zo mooi dat ze streams hebben zodat je zelf kan zien wat je wilt, maar wat ze ook hadden kunnen doen is alle wedstrijden op de site te zetten zodat ze voor herhalingen naar de site kunnen verwijzen. Dan zouden ze zelfs een spoiler free zone in kunnen stellen.
En dan voor de mensen die graag tv kijken mag er best wel een korte herhaling zijn aan het begin van de uitzending.
Maar ja, dat zou te logisch zijn.
Over het algemeen, dan heb ik het over het hele plaatje is de NOS niet echt lekker bezig deze zomer. Vooral dat gefocus op Nederlanders is téveel, in de Tour was dat niet normaal en nu is het ook niet al te best. Daarnaast kwaliteitsgebrek bij commentatoren en teveel praten over sport met semi-kenners. Ik mis kwaliteit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze weinig live uitzenden? Zo werkt dat bij iedere omroep in de hele wereld. Als je eigen land niet actief is wordt het niet uitgezonden, zo simpel werkt het. Altijd zo geweest dus ik snap het gekanker niet zo eigenlijk.
Ik zapte net en op alle zenders was live sport.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NPO1 = BBC1quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
NOS heeft geen NPO4 die hebben Nos.nl en daar is alles prima te volgen toch? Ik zeg niet dat ze perfect uitzenden maar Nos.nl heeft gewoon alle sporten hoor live.
Focus op eigen land is overal zo. Commentatoren heb je gelijk in. Ik zou ook geen Angola vs Turkije uitzenden komop zeg (bij wijze van spreken).quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:49 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Over het algemeen, dan heb ik het over het hele plaatje is de NOS niet echt lekker bezig deze zomer. Vooral dat gefocus op Nederlanders is téveel, in de Tour was dat niet normaal en nu is het ook niet al te best. Daarnaast kwaliteitsgebrek bij commentatoren en teveel praten over sport met semi-kenners. Ik mis kwaliteit.
Oh dus dan we kunnen bij de NOS handbal-, hockeywedstrijden verwachten van andere landen?quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Klopt dus wat ik zeg. Het is rugby en ze doen zelf mee anders zenden ze het niet uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |