Ga je nog pokémon vangen dan?quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef Rezania het volgende:
https://www.externebatterij.nl/xiaomi-powerbank-16000-mah
Zo, deze besteld. Nog 10% korting door dat Pokemongedoe ook.Kan ik mijn mobiel gewoon 6 keer volledig mee opladen.
Nice, ik heb een van dat merk van 10.000 mahquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef Rezania het volgende:
Zo, deze besteld. Nog 10% korting door dat Pokemongedoe ook.Kan ik mijn mobiel gewoon 6 keer volledig mee opladen.
Nee, gewoon handig voor lange saaie collegedagen, vakantie, introweekend volgende week, etc.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:43 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ga je nog pokémon vangen dan?
Geen fastchargequote:Op maandag 8 augustus 2016 13:17 schreef Rezania het volgende:
Ik had net een stokbrood met 2 kipcorns.quote:Op maandag 8 augustus 2016 13:23 schreef Rezania het volgende:
Tevens, warm stokbrood net onder de grill vandaan met een dikke laag filet americain, wat is dat toch heerlijk man.
Mijn mobiel kan toch maar 2,1 A en 5 V aan. Meer, en hij gaat er langzaam kapot aan. Haast heb ik toch niet.quote:
Hoe verzin je dat?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:22 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik had net een stokbrood met 2 kipcorns.
1 euro op de rekening, geen eten behalve kipcorns en stokbrood. 1+1 is 2.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn mobiel kan toch maar 2,1 A en 5 V aan. Meer, en hij gaat er langzaam kapot aan. Haast heb ik toch niet.
[..]
Hoe verzin je dat?
HTC One M7. Batterij is al stervende heb ik het idee, dus beetje voorzichtig aan doen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:27 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
1 euro op de rekening, geen eten behalve kipcorns en stokbrood. 1+1 is 2.
Verder duurde het vrij lang tot de eggs in purgatory klaar waren...
Oftewel... even een snelle hap. En nu day-drinking.
En nee niet de powerbank zelf. Maar welke phone heb je dan?
Goed bezig dan maarquote:Op maandag 8 augustus 2016 13:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, gewoon handig voor lange saaie collegedagen, vakantie, introweekend volgende week, etc.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Bestaan er andere telefoons dan iPhone dan?
Welke opleiding doe je eigenlijk Twister?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed bezig dan maar![]()
Ik heb binnenkort vast ook weer lange collegedagen
Ik doe een heuse master zelfs met een hele lange en ingewikkelde naam.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Welke opleiding doe je eigenlijk Twister?
Wil je het niet zeggen of wil je dat ik heel lang doorvraag?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:57 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik doe een heuse master zelfs met een hele lange en ingewikkelde naam.
Zie DMquote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Wil je het niet zeggen of wil je dat ik heel lang doorvraag?
Van kwart voor negen tot half zes?quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:54 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Goed bezig dan maar![]()
Ik heb binnenkort vast ook weer lange collegedagen
Aha vandaar. Dat is ook al wel een redelijk oud beestje? Jaartje of 3,5 oud.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
HTC One M7. Batterij is al stervende heb ik het idee, dus beetje voorzichtig aan doen.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Bestaan er ander speelgoed dan iPhone dan?
Jij kan er misschien niet mee omgaan, maar ja, er zijn mensen die gewoon iets anders dan een iPhone hebben en het nog snappen ook.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:52 schreef Kaas- het volgende:
Bestaan er andere telefoons dan iPhone dan?
Yes, redelijk oud model, maar die van mij is pas een jaar of anderhalf. Vind ik ergens toch wel een beetje zonde.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:18 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Aha vandaar. Dat is ook al wel een redelijk oud beestje? Jaartje of 3,5 oud.
[..]
Laatste maand was voor mij van 9 tot 23... 7 dagen in de week.....quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Van kwart voor negen tot half zes?
Doe ikquote:
Jeetje.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij kan er misschien niet mee omgaan, maar ja, er zijn mensen die gewoon iets anders dan een iPhone hebben en het nog snappen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |