Dat wat men overhoudt aan onderhoudt voor de dijken?quote:Op zondag 7 augustus 2016 21:43 schreef Oversight het volgende:
[..]Of je koopt heel Zeeland, hou je nog geld over.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:16 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat wat men overhoudt aan onderhoudt voor de dijken?
Is men zo straatarm denk ik?
Winst wegstrepen van de Betuwelijn of stroom netwerk?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:18 schreef Oversight het volgende:
[..]Welnee, die dijken ook gewoon verkopen. Zeeland barst van de reserve-belgen, onder laten lopen is een goede manier om daar nog meer mosselen te kweken.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:20 schreef john2406 het volgende:
[..]
Winst wegstrepen van de Betuwelijn of stroom netwerk?
Als de tijd ervoor rijp is neemt die zich dat wel denk ik?quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:21 schreef Oversight het volgende:
[..]Noordzee teruggeven wat we niet meer nodig hebben.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 01:22 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als de tijd ervoor rijp is neemt die zich dat wel denk ik?
hoorde Zeeland al bij de 7 provincies?
Voordat men land van de zee begon te winnen?
Wat wil jij dan, jij of ik of wie dan ook buiten die instantie wat het gekregen heeft, krijgt er toch niks van, want dat waren de winnaars niet ervan!quote:
Loterijwinsten zijn in België 100% belastingvrijquote:Op zondag 7 augustus 2016 05:15 schreef Lunatiek het volgende:
Klamthout is toch zo'n plaats vol miljonairsvilla's, met van die Hollandse belastingvluchtelingen?
Misschien is zo'n goed doel in handen van de winnaar, via een commissariaat ofzo. Broekzak vestzak-constructie, met winstmaximalisatie. Zou mij iig niet verbazen.
Mijn ervaring met de rijken is dat zo nooit genoeg krijgen ervan.quote:
Ik heb geen ervaring met de rijken, ik ben enkel logisch aan het redeneren. Ben cynisch/realistisch genoeg om te stellen dat een Jantje Modaal geen 1.6 miljoen gaat weggeven.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mijn ervaring met de rijken is dat zo nooit genoeg krijgen ervan.
Denk dus als ze al geld of rijk waren of zijn, dat ze anderen ook iets gunnen.
Lijkt mij een goede deugd als het dat zou zijn.
Een manier om eventuele geldgraaiers te ontlopen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 09:24 schreef Pietverdriet het volgende:
Mja, als ik miljoenen zou winnen zou ik ook zeggen dat het naar goede doelen gaat.
Dat kan ook aan jouw ervaringen liggen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 12:38 schreef john2406 het volgende:
Mijn ervaring met de rijken is dat zo nooit genoeg krijgen ervan.
Daarvoor staat er ook mijn, en niet de ervaring!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat kan ook aan jouw ervaringen liggen.
Reageer niet zo gestressed. Jij mag jouw ervaring posten, net zoals ik daar een reactie op mag posten. Ik val jou ook helemaal niet aan, ik vul gewoon aan.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 15:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daarvoor staat er ook mijn, en niet de ervaring!
Droeftoeter, ik mag in dit land toch mijn eigen mening hebben toch?
Kan ik uiteraard en doe ik ook, alleen laat ik zo een belachelijke smiley erbij weg, zou niet eens weten hoe.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:13 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Reageer niet zo gestressed. Jij mag jouw ervaring posten, net zoals ik daar een reactie op mag posten. Ik val jou ook helemaal niet aan, ik vul gewoon aan.
En kijk, dat kan ik gewoon posten zonder onvriendelijk te worden. Probeer het ook eens.
Je moet echt de wijn sneller opdrinken hoor.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 16:43 schreef john2406 het volgende:
Kan ik uiteraard en doe ik ook, alleen laat ik zo een belachelijke smiley erbij weg, zou niet eens weten hoe.
Dan lach maar eens hardop dan!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |