Dat zal ze sowieso nooit lukken. NL ook niet trouwens, tenzij Eythora weer zo'n score als op het NK haalt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:16 schreef Nattekat het volgende:
Matige score... zo ga je China nooit verslaan.
Verschrikkelijk nummerquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef Moira. het volgende:
Dit Chineesje heeft heel slim de OS-muziek van dit jaar erin gemixt
Welke mixed group nog meer dan? Ik dacht alleen MX 7 hier.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 groepen. 2 landenteams en 2 mix.
Daar dachten Hong en Paseka toch anders over op het WK vorig jaar. Als er buiten de brug een onderdeel is waar Biles is te verslaan is het sprong wel. Niet dat ze niet de favoriete is, maar ze is op sprong echt niet zo vrijwel onverslaanbaar als op vloer en de meerkamp..quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze echt heel goed is op sprong hoor, maar er is eigenlijk geen twijfel dat Biles het goud gewoon binnensleept. Daar kan die NK'se ook echt niet bij.
Hmm, das wel waar. Maar toch is Biles consistenter op sprong dan de anderen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar dachten Hong en Paseka toch anders over op het WK vorig jaar. Als er buiten de brug een onderdeel is waar Biles is te verslaan is het sprong wel. Niet dat ze niet de favoriete is, maar ze is op sprong echt niet zo vrijwel onverslaanbaar als op vloer en de meerkamp..
Eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de nostradamus is het belangrijk dat Biles balk en sprong niet wint.
Idd, weinig flatterend. Heb 'r ook een keer okselhaar onder vandaan zien komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:21 schreef DeLuna het volgende:
Turnpakje van Hong vind ik ook nog niet zo geslaagd
Ik heb dubbel daarop gegokt: Biles 3x goud en Ledecky verslaat Biles.quote:
Dat laatste heb ik ook ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dubbel daarop gegokt: Biles 3x goud en Ledecky verslaat Biles.
Nu moet het dus gebeuren
Geen idee. Ik zie een groep Belgen, een groep Chinezen en twee groepen met allemaal landen door elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke mixed group nog meer dan? Ik dacht alleen MX 7 hier.
Ohja klopt, zie 't in de startlijsten. Dan was dat lijstje dat ik van Google had gekopiėerd niet compleetquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie een groep Belgen, een groep Chinezen en twee groepen met allemaal landen door elkaar.
En 2 keer buiten de baan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef Moira. het volgende:
Oehh, dat gaat punten kosten voor Chinees op vloer, volle punt aftrek voor die val
Achja, komt nog een Chinees, dus zij kan net zo goed het wegstreepresultaat wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Ze heeft 13,2 nodig om voor die Belgen te blijven.
Die kans is wel redelijk groot ja. Ze had sowieso al een lage score, zelfs als het goed was gegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goed, die score valt dus weg als deze Chinees niet hetzelfde overkomt.
Dat is dus legaal.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus legaal.
Ik zou het niet kunnen, laten we het daarop houden
Ik ook nietquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus legaal.
Ik zou het niet kunnen, laten we het daarop houden
Ik kan nergens vinden wat er daar gebeurd is, was een van de eerste scores.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:30 schreef Nattekat het volgende:
Die Kroaatse heeft een 'did not start' na die 0.000 van net. Juistem
Godver, can't unsee nowquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:36 schreef Cee het volgende:
Die turnhal is van binnen toch net een geometrisch Teletubbie-landschap.
twitter:theallaround twitterde op zondag 07-08-2016 om 14:52:02Ana Derek bails on her vault, but runs over the table. A 0 for her reageer retweet
Sporza showt alle toestellen als de Belgen daarop moetenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar ze showen dus aleeen vloer?
Neh, ze wisselen tussen alles af, ligt er maar net aan welke oefeningen op elkaar aansluiten en waar de kanshebbers zitten (die laten ze vaak wel zien als dat zo uitkomt)quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
maar ze showen dus aleeen vloer?
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:36 schreef Cee het volgende:
Die turnhal is van binnen toch net een geometrisch Teletubbie-landschap.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:36 schreef Nattekat het volgende:
twitter:theallaround twitterde op zondag 07-08-2016 om 14:52:02Ana Derek bails on her vault, but runs over the table. A 0 for her reageer retweet
"Ana Derek (die Kroaatse) laat haar sprong schieten, maar rent over de pegases (veredeld paard, die sprongtafel). Een 0 voor haar."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |