Eensquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Voor de nostradamus is het belangrijk dat Biles balk en sprong niet wint.
Idd, weinig flatterend. Heb 'r ook een keer okselhaar onder vandaan zien komenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:21 schreef DeLuna het volgende:
Turnpakje van Hong vind ik ook nog niet zo geslaagd
Ik heb dubbel daarop gegokt: Biles 3x goud en Ledecky verslaat Biles.quote:
Dat laatste heb ik ook ja.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik heb dubbel daarop gegokt: Biles 3x goud en Ledecky verslaat Biles.
Nu moet het dus gebeuren
Geen idee. Ik zie een groep Belgen, een groep Chinezen en twee groepen met allemaal landen door elkaar.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:18 schreef Moira. het volgende:
[..]
Welke mixed group nog meer dan? Ik dacht alleen MX 7 hier.
Ohja klopt, zie 't in de startlijsten. Dan was dat lijstje dat ik van Google had gekopiëerd niet compleetquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zie een groep Belgen, een groep Chinezen en twee groepen met allemaal landen door elkaar.
En 2 keer buiten de baan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef Moira. het volgende:
Oehh, dat gaat punten kosten voor Chinees op vloer, volle punt aftrek voor die val
Achja, komt nog een Chinees, dus zij kan net zo goed het wegstreepresultaat wordenquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Ze heeft 13,2 nodig om voor die Belgen te blijven.
Die kans is wel redelijk groot ja. Ze had sowieso al een lage score, zelfs als het goed was gegaan.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:27 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar goed, die score valt dus weg als deze Chinees niet hetzelfde overkomt.
Dat is dus legaal.quote:
quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is dus legaal.
Ik zou het niet kunnen, laten we het daarop houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |