abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164292779
Dat vind in eigenlijk wel een goede tip Chanty :D Ik wil inderdaad gewoon meteen een maagzuurremmer, hopen dat ik morgen snel terecht kan.

En zusje, hij krijgt inderdaad omneo (naast de bv dan), dat is ook al wat dikker hè?

Hij slaapt nu, in de draagdoek. Af en toe een zielige kreun of krijs, maar hij sláápt tenminste even O+
pi_164292861
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 11:59 schreef Amsel het volgende:
Dat vind in eigenlijk wel een goede tip Chanty :D Ik wil inderdaad gewoon meteen een maagzuurremmer, hopen dat ik morgen snel terecht kan.

En zusje, hij krijgt inderdaad omneo (naast de bv dan), dat is ook al wat dikker hè?

Hij slaapt nu, in de draagdoek. Af en toe een zielige kreun of krijs, maar hij sláápt tenminste even O+
:W N. had exact dezelfde klachten en heeft ook maagzuurremmers gehad. Achteraf bleek alleen dat de refluxklachten kwamen door overgevoeligheid voor koemelk. Toen ik daarmee stopte waren de refluxklachten ook binnen 2 dagen over en zijn we gestopt met de medicijnen (Omeprazol had ze trouwens). Ook nog een optie om te proberen, gevalletje baat het niet dan schaadt het niet.

Succes, het kan zo zwaar zijn. :*
pi_164293610
Poeh wat heftig Amsel! Ik hoop dat er snel iets is waardoor het draaglijker is voor hem. En ook voor jou. Ik kan me er zo geen voorstelling van maken hoe heftig dat moet zijn. S huilt alles bij elkaar nog geen half uur per dag denk ik en dan word ik zelf al verdrietig als ik hem zo zie vechten tegen krampjes.
  zondag 7 augustus 2016 @ 12:57:03 #29
327807 Mariposas
יה&#14
pi_164293905
Amsel :* wat rot zeg. Hier ook dezelfde klachten, baby heeft de eerste 3 maanden zeker 6 uur per dag gehuild. Helaas hier geen succesverhaal, diverse medicijnen, dieet, osteopaat, ziekenhuisopname en bezoekjes aan huisarts en kinderarts hebben nooit iets opgeleverd. Het enige wat dus hielp was de draagdoek en de tijd uitzitten.
Maar ga zeker naar de huisarts, er zijn ook genoeg die wél baat hebben bij medicijnen of dieetvoeding.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_164297218
Koemelkallergie houd ik ook rekening mee inderdaad. Hoop dat we niet hoeven blijven doortobben zoals bij Mariposas. Dat hebben we bij kind 1 wel gedaan en was inderdaad zo zwaar.

Baby huilt overigens nauwelijks. Hij kreunt vooral heel zielig, echt van die pijnkreten. Dit weekend zijn opa en oma uit Engeland op bezoek en opa heeft wel een heel rustgevende uitwerking op hem, mooi om te zien O+
pi_164297910
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 08:34 schreef Amsel het volgende:
Oh Malteser daar zou ik ook van valen hoor! Bestaat er geen kansje dat Twix zich vanavond weer beter voelt..?
Nee, vrees van niet. Maar ben er inmiddels oké over. Hij heeft mij nodig en dat bied ik hem O+. Dat avondje uit komt wel.
pi_164298399
Twix boft maar met zo'n mama! Hopelijk voelt hij zich snel weer fijn!

Amsel, wat vervelend, hopelijk kan de HA morgen wat voor jullie betekenen.

En Chanty, wat een lieve foto's! Hier is zusje vooral leuk om op haar neus te duwen en tuuuuuuut te zeggen..

Ik werd net door man naar bed gestuurd, ga maar een uurtje dutten zegt hij tegen me! En hij deed vannacht het flesje plus maakte me om half acht pas wakker toen hij haar al verschoond had zodat ik alleen maar de fles hoefde te geven.

En nog voel ik me alsof ik overreden ben door een vrachtwagen. Ik ben het duidelijk niet meer gewend om laat naar bed te gaan. Het was 02.00 uur toen vrienden naar huis gingen.. (Ze wonen in Dubai, we hadden ze al negen maanden niet gezien en duidelijk véél bij te kletsen!).

En ik zoek naar ervaringen wat betreft buikslapen. T.obias weigerde de eerste acht maanden echt op zijn buik te liggen en slaapt pas op zijn buik sinds hij kan kruipen/draaien, maar J.olien lijkt niet zo lang te willen wachten, is op haar buik veel rustiger als op haar rug en slaapt langer en dieper lijkt het wel.

Tot nu toe alleen als wij erbij zijn op de buik dus, maar wanneer 'kan' het ook in bed? Daar ben ik toch een beetje 'bang' voor..
  zondag 7 augustus 2016 @ 15:49:06 #33
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_164298880
Amélie slaapt ook op haar buik maar zonder toezicht durf ik nog niet ondanks dat ze heel sterk is in haar nek. Ik laat het van mijn gevoel afhangen. Ze rolt trouwens al op haar zij dus als ze zelf op haar buik kan rollen laat ik het lekker zo.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_164299203
Wat vervelend Amsel!

Aardig van je man Ggirl O+. Met buikslapen heb ik geen ervaring :P

Bij mij is de stuwing begonnen. Waar ik eerst moest bijkolven ivm tepelhoedje lek ik nu overal :'). Wat ik kolfde gaven we bij met een spuitje, maar dat wil ze sinds gister niet meer. Vandaag 60 gram aangekomen dus mijn borsten doen het O+
Ze spookt wel een beetje in de nacht, nog een omgekeerd ritme denk ik.
pi_164299274
Amsel, wat zwaar voor jullie zeg. Ik zou ook snel naar de huisarts gaan.

En Malteser, wat hebben jullie toch een pech. Hopenlijk is twix weer snel de oude, en kunnen jullie alsnog een avondje weg. Hebben wij ook nog steeds niet gedaan...

Hier weer een spooknacht. Langzamerhand kan ik er steeds slechter tegen. Ik heb mijn baby vannacht een 'kutbaby' genoemd. Daarna voelde ik me zo stom. Maar van 4x een half uur sabbelen en 10 minuten drinken word ik echt moedeloos. Ik weet ook niet hoe het zou kunnen veranderen...
  zondag 7 augustus 2016 @ 16:50:48 #36
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164300752
Ik ben veel te kort nog moeder om tips te geven aan iedereen, en heb ook niet alles bijgelezen, maar wens iedereen sterkte.
Zieke en moeilijke kindjes, is niet niks en slapeloze nachten lijkt me flinke wissel trekken op je humeur en stemming.

Foto's van Chanty kreeg ik wel mee, wat überschattig zeg! O+

Wij zijn net terug van twee nachtjes kamperen, ging supergoed gelukkig ^O^
Eerste nacht had ze flink krampen om 3 uur 's nachts. Ik gok omdat we in vrij korte tijd nu van grotendeels moedermelk naar steeds meer poedermelk gaan. Heeft een uur flink lopen huilen en was niet te troosten.
Ben ik tot nu toe niet gewend van haar want ze is echt bizar rustig (wel alert, geen boneless chicken gelukkig :+ )
Maar ze perste toen in één keer een enorme flats in haar luier én romper én pakje én pyama _O-
Hendig, op de camping _O_

Gisteren kwam mijn zus met haar gezin (drie drukke meisjes) langs, was super gezellig en ze heeft het geweldig gedaan. Wel 's middags eventjes overprikkeld en wilde daardoor de slaap niet vatten, maar op mama's borst liggen werkte perfect om weer tot rust te komen. Dus dat was ook top toen ik dat uitgevonden had ^O^

Vannacht om 2 uur flesje, heerlijk liggen tukken in haar babytentje in onze tent en toen weer om 9 uur gedronken.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen om de boel niet te jinxen, maar wat een bizar makkelijk en chill kind hebben we _O_
En wat een heerlijk weekend was/is het O+

Als het mooi weer is en we er de energie voor hebben gaan we komend weekend weer nachtje weg met de tent :)

Maar eerst nu de poepkleertjes uitwassen, omnomnom :9
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_164301141
Wat klinkt dat fijn molo! O+
  zondag 7 augustus 2016 @ 17:08:44 #38
423656 Moppert
omgwtfbbqroflwouters
pi_164301262
Mijn kinderen sliepen direct op de buik.
Het is een afweging die je echt zelf moet maken, de risico factoren voor wiegedood zijn

Slapen op de buik.
Oververhitting of warmtestuwing, door te warm kleden of te warm beddengoed.
Uitwendige adembelemmering.
Onveilig bedmateriaal.
Gebrek aan toezicht.
Roken, zowel voor de geboorte door de moeder, als na de geboorte in aanwezigheid van de baby.
Gebruik van drugs als heroïne, methadon en cocaïne.
Gebruik van medicijnen met een slaapverwekkende (bij)werking.
Keuze voor kunstvoeding.

Veranderingen in de dagelijkse routine.
Stofwisselingsziekten (mits door arts onderkend).

Ik was er altijd bij, ik gaf borstvoeding, ik rook niet, bedjes hadden geen onveilig bedmateriaal en geen adembelemmeringsdingen in bed als knuffels en warmtestuwing was ik ook heel alert op.

Tjah dan vind ik dat ene ding toch niet zo heel erg.
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.
  zondag 7 augustus 2016 @ 18:22:58 #39
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164303243
En als ik voortaan dan mijn avonddosis heroïne verruil voor een dubbele dosis 's middags, zou dat uitmaken? Ik wil natuurlijk geen onveilige situaties creëren voor mijn kind
  zondag 7 augustus 2016 @ 18:24:29 #40
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164303282
quote:
0s.gif Op zondag 7 augustus 2016 17:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Wat klinkt dat fijn molo! O+
Die amandelolie doet het trouwens ook heerlijk op haar huid. Was goeie tip van je ^O^

En ik heb babassuolie voor haar bijzonder droge oren (wist niet eens dat dat kon, droge oren :D), werkt ook erg goed en is wat dikker vettend.
pi_164308513
Jagar, en consequent sabbelen = speentje, niet mama's borst aan proberen te leren, zou dat iets zijn? Dan kan ie z'n speentje pakken als ie sabbelbehoefte heeft en dan hoef jij er niet wakker van te worden, en als ie echt dorst heeft kan ie drinken? Of kolven voor je naar bed gaat en man een flesje laten geven zodat je in elk geval een paar uur onafgebroken slaap krijgt? Ik roep maar even wat, geen idee of zoiets ook echt werkt. Misschien hebben de dames in het bv-topic nog tips? Sterkte iig..

Molo wat fijn! :)

Ik ben vanmiddag op kraamvisite geweest en omg die baby was zo klein :o. Maar eigenlijk ook weer niet want mijn eigen baby was 9 cm kleiner bij de geboorte en woog meer dan 1000 gram minder en daar snap ik nog steeds helemaal niks van :o was ze echt zó klein? :{. Ik kan me er niks meer bij voorstellen nu. Waar blijft de tijd?

Het blijft bijzonder, zo'n pasgeboren baby, echt zo'n ieniemienie-mensje O+.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164312012
Buikslaper hier. Het heeft een tijdje geduurd tot ik het durfde, maar ik zag dat hij zo veel lekkerder slaapte op zijn buik. Op een bepaald moment durfde ik het. Willem was toen 6 weken.

Ik heb hand voet en mondziekte gekregen van Willem. AU AU AU! Ik was blij toen ik las dat de volwassen versie veel pijnlijker is dan de kind versie. Als hij dit gevoeld moest hebben...
pi_164312148
Hoi!!! Vanuit het nieuwe huis ♡!

Even een paar drukke dagjes gehad met overhuizen...

Amsel, inderdaad goed om je gevoel te volgen! Wat vervelend dat je kindje last heeft van reflux. Hopelijk kan je morgen bij de dokter terecht.

Malteser, erg begrijpelijk dat je dat dat jammer vindt! Je bent ook een mens die zin kan hebben in wat leuks en dan ben je nog een supermama! Knap dat je het toch zo kan accepteren. Veel beterschap voor Twix!

Oh Jagar. Ik kan me heel goed voorstellen dat je soms even geen geduld hebt... Slaaptekort helpt daar ook niet in mee. Wat rot dat het zo moeizaam gaat met slapen.

Molo! Dat klinkt als een heerlijk weekend! ♡ Wij gaan volgende week ook op visite op de camping, wss ook een nachtje logeren, ben benieuwd hoe L dat zal doen. Ook wel een beetje zenuwachtig.

Oh ja Zusje! Dat vergeet je zo gauw, hoe klein je baby was in het begin...
(Bij mij beginnen de kriebels voor een 2e wel een beetje te komen, maar vind dat ook wel erg spannend : ))
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:26:42 #44
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164312735
Oh 'eventjes' verhuisd joh :D

Hoe oud is jouw L? Ik onthoud leeftijden van de baby's hier zo slecht he, lastig is dat.
Maaruh over het kamperen, in het ergste geval heb je een gillend kind en dan stap je in de auto en ga je naar huis. Big deal, ga je overleven :P. En in het beste geval heb je een vet awesome weekend *O*

Ik dacht toen mijn dochtertje geboren was eigenlijk direct aan een tweede, ernstig wel :D
pi_164313733
Dat klinkt heerlijk, Molo!

Genieten, Vieve, zo'n nieuwe woning!

Bij mij (en vriend) kriebelt het echt al wel weer, nog zo'n mega tof baby'tje. Eerst even een ander huis (even :') ) en dan gaan we er weer voor O+
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_164313997
L. is bijna 9 maanden... Dat is zeker waar, dus we gaan gewoon kijken hoe het is. :)

Ja ik vind het ook lastig om te onthouden Hoe oud de babies zijn en ook wie er een jongetje heeft of meisje... Stommm.. Dan wil ik iets vragen maar weet ik niet zeker of ik hij of zij moet typen :p. Meestal weet ik wel of de babies ouder of jonger zijn dan de mijne.

Wauw Molo! Dat is snel ja :D! Maar wel mooi en bijzonder dat je dat zo voelt. Ik had dat zeker de eerste 3/4 maanden nog echt niet... Nu steeds een beetje meer en meer :)
  zondag 7 augustus 2016 @ 22:56:18 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164314110
9 maanden zijn ze natuurlijk wel stukkie actiever dus dat kán lastiger zijn, maar hey, je gaat het vanzelf beleven ^O^

En er komt niet snel een tweede hoor, hart zegt 'yesssss doen', maar verstand zit er gelukkig ook nog wel bij :D

Sowieso moet er een jaar tussen zitten vanwege keizersnede en woensdag a.s. ook zootje vragen droppen bij de gynaecologe bij nacontrole over hoe verder :)
pi_164314406
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 22:26 schreef Molo het volgende:

Ik dacht toen mijn dochtertje geboren was eigenlijk direct aan een tweede, ernstig wel :D
+1 :D

Dan doen we gewoon weer UD boksen elke week!

Ik vond zwanger zijn heerlijk en zo bijzonder
  zondag 7 augustus 2016 @ 23:03:44 #49
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_164314490
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:01 schreef Arja het volgende:

[..]

+1 :D

Dan doen we gewoon weer UD boksen elke week!

Ik vond zwanger zijn heerlijk en zo bijzonder
Het zwanger zijn vond ik wel bijzonder, maar alle ongemakken sla ik graag over. Die 9 maanden duurden echt lang op die manier :X

Maar UD matching en boksen doe ik graag met je hoor O+
pi_164314607
quote:
1s.gif Op zondag 7 augustus 2016 23:03 schreef Molo het volgende:

[..]

Het zwanger zijn vond ik wel bijzonder, maar alle ongemakken sla ik graag over. Die 9 maanden duurden echt lang op die manier :X

Maar UD matching en boksen doe ik graag met je hoor O+
Ik had bijna geen ongemakken en voelde me ook nog eens heel zen.
Maar die misselijkheid van jou was echt naar.

Ik zou alleen graag de bevalling overslaan.
Of liever nog de garantie op ook zo'n vlotte en fijne bevalling als sommige andere posters van z&g de laatste tijd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')