Ik ben veel te kort nog moeder om tips te geven aan iedereen, en heb ook niet alles bijgelezen, maar wens iedereen sterkte.
Zieke en moeilijke kindjes, is niet niks en slapeloze nachten lijkt me flinke wissel trekken op je humeur en stemming.
Foto's van Chanty kreeg ik wel mee, wat überschattig zeg!
Wij zijn net terug van twee nachtjes kamperen, ging supergoed gelukkig
Eerste nacht had ze flink krampen om 3 uur 's nachts. Ik gok omdat we in vrij korte tijd nu van grotendeels moedermelk naar steeds meer poedermelk gaan. Heeft een uur flink lopen huilen en was niet te troosten.
Ben ik tot nu toe niet gewend van haar want ze is echt bizar rustig (wel alert, geen boneless chicken gelukkig

)
Maar ze perste toen in één keer een enorme flats in haar luier én romper én pakje én pyama
Hendig, op de camping
Gisteren kwam mijn zus met haar gezin (drie drukke meisjes) langs, was super gezellig en ze heeft het geweldig gedaan. Wel 's middags eventjes overprikkeld en wilde daardoor de slaap niet vatten, maar op mama's borst liggen werkte perfect om weer tot rust te komen. Dus dat was ook top toen ik dat uitgevonden had
Vannacht om 2 uur flesje, heerlijk liggen tukken in haar babytentje in onze tent en toen weer om 9 uur gedronken.
Ik durf het bijna niet hardop te zeggen om de boel niet te jinxen, maar wat een bizar makkelijk en chill kind hebben we
En wat een heerlijk weekend was/is het

Als het mooi weer is en we er de energie voor hebben gaan we komend weekend weer nachtje weg met de tent

Maar eerst nu de poepkleertjes uitwassen, omnomnom