quote:Marianne Vos mag komende zomer proberen om voor de derde keer olympisch kampioen te worden. Ze is door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de wegwedstrijd. Op die discipline werd ze in 2012 in Londen olympisch kampioen. In 2008 (Peking) veroverde Vos goud op de puntenkoers bij het baanwielrennen.
Het was lang onzeker of Vos op tijd fit zou zijn voor de Spelen van komende zomer, omdat ze een jaar lang uitgeschakeld was door blessures en vermoeidheid. In maart maakte ze haar rentree op de weg. In april reed Vos voor het eerst weer mee in een WorldTour-wedstrijd, ze werd negende in de Waalse Pijl.
Ook Anna van der Breggen, Annemiek van Vleuten en Ellen van Dijk zijn door bondscoach Johan Lammerts geselecteerd voor de Olympische Spelen. Sportkoepel NOC*NSF moet de voordracht van de KNWU nog wel goedkeuren, maar dat is een formaliteit.
Dat is wel weer duidelijk jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:43 schreef StephanL het volgende:
Nederlanders heb je niet nodig voor een mooie koers.
Here you go:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:43 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Dit bericht is waardeloos zonder een quote.
Echte kenner.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:18 schreef Slaro het volgende:
Bauke Mollema of Wout Poels voor de Nederlander, te vlak voor Steven Kruijswijk maar die kan zeker zijn werk voor de ploeg doen, Dumoulin moet zich lekker sparen.
Ik vind dit een aardig parcours van Greg van Avermaet of Gilbert afhankelijk van zijn vorm. Verder zie ik nog wel een van die Fransmannen een poging wagen.
Het zal lastig genoeg worden maar dit is wel een van de beste Nederlandse teams die ik in jaren heb gezien dus dat is al een aardige vooruitgang in ieder geval.
Ik had het al voorspeld.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:45 schreef Collide het volgende:
Vrij onverwacht goud dit toch voor de Belgen?
Op de fiets.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wel benieuwd hoe ze uit dat groepje zijn gereden?
Noouuwww. Wel weer een geweldige wegwedstrijdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:44 schreef Columbiafan het volgende:
Fenomenaal! Ik huil voor het eerst sinds Duitsland wereldkampioen werd in de estafette Nordic Combined. Dit is nog emotioneler dan Ciolek in MSR.
Je hebt vaak genoeg gezegd dat ie wel ging winnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:44 schreef Syntix het volgende:
Zoals ik al zei: Froome gaat deze niet winnen.
Wel opvallend idd hoeveel Sky-goden er vallen
Gilbert dacht ik al maar als hij in zijn oude vorm was dan had hij ook wel wat kunnen betekenen. Kruijswijk zeer teleurgesteld, toch tijd genoeg gehad om in vorm te zijn, immers geen Tour gereden. Dank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:45 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Gilbert en Kruiswijk waren waardeloos though. Maar complimenten.
uiteindelijk overwint de pure klassequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Welk parcours moet je hebben om een klimmer/klassementsrenner te laten winnen. Dit was gemaakt voor klimmers en nu wint er een semi-sprinter/klassiekerrenner.
Bedankt Hans.quote:
parkoers met de finish op de top van een grote berg zoals de Ventouxquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef marcodej het volgende:
Welk parcours moet je hebben om een klimmer/klassementsrenner te laten winnen. Dit was gemaakt voor klimmers en nu wint er een semi-sprinter/klassiekerrenner.
Ik vier mijn feestje toch maar.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 20:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Valt mee. Niet echt stevige uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |