Ligt ook aan mij. Het is soms een raar soort humor, die niet iedereen begrijpt, dat weet ik. Maar wel mijn humor.quote:Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Misschien moet je er eens rekening mee houden dat andere mensen jouw humor niet "begrijpen" of ronduit ongepast vinden, want er was niets grappigs aan, en als jij denkt dat dat wel zo is dan ligt dat aan jou, niet aan de rest.
Maar goed, het interesseert je overduidelijk ook niet dat je regelmatig ongepaste dingen loopt te roepen, dat zal dan ook wel weer jouw "humor" of complete gebrek aan empathie zijn.
Hij zit dan nog altijd in mijn lichaam. En trouwens, mijn alvleesklier is niet kapot, dan zou ik type 1 hebben.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En ik snap niet hoe jij jouw kapotte alvleesklier rijmt met compleet zijn.
Je sterft uiteindelijk doordat je hart het niet meer doet. Hoe ben je dan nog steeds compleet?
Je kunt ook gewoon sorry zeggen. En dat je niet in de gaten had dat andere mensen er aanstoot aan nemen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dan heb ik een ander soort humor dan jij.![]()
En ik wist niet dat dat niet mocht... Er wordt in allerlei topics weleens iemand bij de naam genoemd (of omschreven) en over verteld.
Het is dus een grapje. Met andere woorden: ik wens het dus niet voor mezelf!
Nee hoor. Ik wilde alleen mijn mening geven. Jij hebt de jouwe en ik denk niet dat we hierin naar elkaar toe zullen bewegen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Gaan we die discussie echt aan? Dat is offtopic...
Allerlei kwetsende offtopic opmerkingen posten is geen probleem, maar als je "sorry" moet zeggen trek je ineens de offtopic-kaart?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Gaan we die discussie echt aan? Dat is offtopic...
Ik ga m'n ondertitel (of hoe heet dat?) maar eens veranderen. *Heeft rare vorm van humor, opgepast!*quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik wilde alleen mijn mening geven. Jij hebt de jouwe en ik denk niet dat we hierin naar elkaar toe zullen bewegen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bepaalt altijd nog zelf of je je wil laten kwetsen door iets. Je hoeft je namelijk niet te laten kwetsen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Allerlei kwetsende offtopic opmerkingen posten is geen probleem, maar als je "sorry" moet zeggen trek je ineens de offtopic-kaart?
Crisis nog an toe.
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ga m'n ondertitel (of hoe heet dat?) maar eens veranderen. *Heeft rare vorm van humor, opgepast!*Alleen jammer dat je op mobiel geen ondertitels ziet...
Of je leert gewoon excuses te maken als je een lompe opmerking maakt die niet in goede aarde valtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Ik ga m'n ondertitel (of hoe heet dat?) maar eens veranderen. *Heeft rare vorm van humor, opgepast!*Alleen jammer dat je op mobiel geen ondertitels ziet...
Was jij net niet degene die zei dat het offtopic was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nog uitleggen en verdedigen
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gezien het egoisme dat van die beslissing uitgaat, lijkt me het sterk dat ze geen organen zouden accepteren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het prima als mensen heel bewust geen organen af willen staan. Als zij dan ook geen organen accepteren en dus andere mensen die dat wel doen voor laten gaan is het allemaal maar mooi geregeld.
Ja, mij ook, maar dat zou dan zo geregeld moeten zijn. Ben je geregistreerd als donor? Dan krijg je ze ook als je ze nodig hebt. Ben je niet geregistreerd? Dan krjig je alleen als er wat over is.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef habitue het volgende:
[..]
Gezien het egoisme dat van die beslissing uitgaat, lijkt me het sterk dat ze geen organen zouden accepteren.
Ik zou er zo voor tekenen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, mij ook, maar dat zou dan zo geregeld moeten zijn. Ben je geregistreerd als donor? Dan krijg je ze ook als je ze nodig hebt. Ben je niet geregistreerd? Dan krjig je alleen als er wat over is.
Jawel. Er is kennelijk weer e.e.a. verwijderd.quote:
ja dat kan..een nabestaande kan het weigerenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef praadje het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen maar hoe zit dat met familie? Dan heb je een codicil en dan weigert je familie? Is dat in Nederland mogelijk? Ik woon sinds 20 jaar in Belgie. Als je een codicil invult kan je familie weigeren maar je kunt het wel definitief laten vastleggen via de gemeente. Dan gaat niemand erover behalve jij als je dood bent.
Ook in Nederland kunnen de nabestaanden donorschap weigeren.quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef praadje het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen maar hoe zit dat met familie? Dan heb je een codicil en dan weigert je familie? Is dat in Nederland mogelijk? Ik woon sinds 20 jaar in Belgie. Als je een codicil invult kan je familie weigeren maar je kunt het wel definitief laten vastleggen via de gemeente. Dan gaat niemand erover behalve jij als je dood bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |