abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164330645
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 14:59 schreef Leandra het volgende:

[..]

Misschien moet je er eens rekening mee houden dat andere mensen jouw humor niet "begrijpen" of ronduit ongepast vinden, want er was niets grappigs aan, en als jij denkt dat dat wel zo is dan ligt dat aan jou, niet aan de rest.

Maar goed, het interesseert je overduidelijk ook niet dat je regelmatig ongepaste dingen loopt te roepen, dat zal dan ook wel weer jouw "humor" of complete gebrek aan empathie zijn.
Ligt ook aan mij. Het is soms een raar soort humor, die niet iedereen begrijpt, dat weet ik. Maar wel mijn humor. :) En ja ik vond 'm grappig.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:10:53 #252
47102 Elvi
miemkwien
pi_164330671
Ik ben ook donor (en wil begraven worden op een natuurlijke begraafplaats), maar ik vind wel dat iedereen lekker zelf mag weten of ze donor zijn of niet. Ik ben niet van mening dat als je geen donor bent, je dan ook geen donororgaan mag ontvangen. Iedereen mag dat lekker zelf bij de hemelpoort uitzoeken, ik bemoei me er niet mee :P
pi_164330681
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:01 schreef Cat22 het volgende:

[..]

En ik snap niet hoe jij jouw kapotte alvleesklier rijmt met compleet zijn.
Je sterft uiteindelijk doordat je hart het niet meer doet. Hoe ben je dan nog steeds compleet?
Hij zit dan nog altijd in mijn lichaam. En trouwens, mijn alvleesklier is niet kapot, dan zou ik type 1 hebben.
pi_164330705
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:07 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dan heb ik een ander soort humor dan jij. ;)
En ik wist niet dat dat niet mocht... Er wordt in allerlei topics weleens iemand bij de naam genoemd (of omschreven) en over verteld.

Het is dus een grapje. Met andere woorden: ik wens het dus niet voor mezelf!
Je kunt ook gewoon sorry zeggen. En dat je niet in de gaten had dat andere mensen er aanstoot aan nemen.

Altijd weer die uitvluchten. ..

Of eigenlijk niet dit keer, want volgens mij snap je écht niet hoe kwetsend jouw 'grapje' is voor anderen en vind je jezelf nog steeds lollig.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_164330732
Gaan we die discussie echt aan? Dat is offtopic...
pi_164330826
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Nee hoor. Ik wilde alleen mijn mening geven. Jij hebt de jouwe en ik denk niet dat we hierin naar elkaar toe zullen bewegen.
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:17:16 #257
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_164330849
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:13 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Allerlei kwetsende offtopic opmerkingen posten is geen probleem, maar als je "sorry" moet zeggen trek je ineens de offtopic-kaart?
Crisis nog an toe.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_164330876
Ik ben geen donor, zal het ook niet worden, alles gaat gewoon mee de oven in, wat een ander doet, wil of afstaat moeten ze allemaal zelf weten.
De rare zin, als je zelf geen donor bent mag je ook niets als je zelf nodig bent, vind ik nergens op slaan, niemand heeft het recht om te oordelen over een ander of hij/zij wel of niet te leven heeft.
Nu is het bij mij zo, ik hoef ook niets, als het mijn tijd onverhoopt is, is het gewoon mijn tijd, daar heb ik vrede mee, doe elke dag al de dingen die ik leuk vind en graag mag doen en als volgende week mijn hart ermee stopt, tja wou nog wel meer doen maar dan is het gewoon zo.
pi_164331014
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Nee hoor. Ik wilde alleen mijn mening geven. Jij hebt de jouwe en ik denk niet dat we hierin naar elkaar toe zullen bewegen.
Ik ga m'n ondertitel (of hoe heet dat?) maar eens veranderen. *Heeft rare vorm van humor, opgepast!* O-) Alleen jammer dat je op mobiel geen ondertitels ziet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_164331080
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Allerlei kwetsende offtopic opmerkingen posten is geen probleem, maar als je "sorry" moet zeggen trek je ineens de offtopic-kaart?
Crisis nog an toe.
Je bepaalt altijd nog zelf of je je wil laten kwetsen door iets. Je hoeft je namelijk niet te laten kwetsen.
Ik heb niks kwetsends gezegd, alleen een grapje gemaakt. Big deal zeg.

En btw: Vannelle maakte er zelf ook een grapje van.
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:25:04 #261
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164331086
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Ik ga m'n ondertitel (of hoe heet dat?) maar eens veranderen. *Heeft rare vorm van humor, opgepast!* O-) Alleen jammer dat je op mobiel geen ondertitels ziet...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je leert gewoon excuses te maken als je een lompe opmerking maakt die niet in goede aarde valt :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164331094
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:22 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

SPOILER
Was jij net niet degene die zei dat het offtopic was?
En nog uitleggen en verdedigen :')
pi_164331117
tussendoor vraagje..72 maagden is dat wel zo pretje..
of zitten ze gescheiden van elkaar?
Hell To The Liars
  maandag 8 augustus 2016 @ 15:27:05 #264
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164331158
Goed. Het is wel klaar zo :). Graag weer ontopic. Bedankt.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164331345
Ik vind het prima als mensen heel bewust geen organen af willen staan. Als zij dan ook geen organen accepteren en dus andere mensen die dat wel doen voor laten gaan is het allemaal maar mooi geregeld. Uitzonderingen voor hen die door medische aandoeningen buiten hun eigen schuld geen donor kúnnen zijn.
Ja doei.
pi_164331885
Ik zou zonder moeite mijn organen laten "oogsten" na mijn overlijden.
Wat is er mooier dan zelfs na je dood iemand kunnen helpen?
En ja, ik heb me jaren geleden al aangemeld als donor.
pi_164333811
quote:
14s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:33 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vind het prima als mensen heel bewust geen organen af willen staan. Als zij dan ook geen organen accepteren en dus andere mensen die dat wel doen voor laten gaan is het allemaal maar mooi geregeld.
Gezien het egoisme dat van die beslissing uitgaat, lijkt me het sterk dat ze geen organen zouden accepteren.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_164333844
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:47 schreef habitue het volgende:

[..]

Gezien het egoisme dat van die beslissing uitgaat, lijkt me het sterk dat ze geen organen zouden accepteren.
Ja, mij ook, maar dat zou dan zo geregeld moeten zijn. Ben je geregistreerd als donor? Dan krijg je ze ook als je ze nodig hebt. Ben je niet geregistreerd? Dan krjig je alleen als er wat over is.
Ja doei.
pi_164333864
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:48 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Ja, mij ook, maar dat zou dan zo geregeld moeten zijn. Ben je geregistreerd als donor? Dan krijg je ze ook als je ze nodig hebt. Ben je niet geregistreerd? Dan krjig je alleen als er wat over is.
Ik zou er zo voor tekenen.
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:49:15 #270
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164333879
Deze was toch dicht?
The love you take is equal to the love you make.
pi_164333928
Nee.
Ja doei.
  maandag 8 augustus 2016 @ 16:51:33 #272
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_164333967
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 16:50 schreef motorbloempje het volgende:
Nee.
Jawel. Er is kennelijk weer e.e.a. verwijderd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_164335154
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen maar hoe zit dat met familie? Dan heb je een codicil en dan weigert je familie? Is dat in Nederland mogelijk? Ik woon sinds 20 jaar in Belgie. Als je een codicil invult kan je familie weigeren maar je kunt het wel definitief laten vastleggen via de gemeente. Dan gaat niemand erover behalve jij als je dood bent.
pi_164335329
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef praadje het volgende:
Ik weet niet of het hier al ter sprake is gekomen maar hoe zit dat met familie? Dan heb je een codicil en dan weigert je familie? Is dat in Nederland mogelijk? Ik woon sinds 20 jaar in Belgie. Als je een codicil invult kan je familie weigeren maar je kunt het wel definitief laten vastleggen via de gemeente. Dan gaat niemand erover behalve jij als je dood bent.
ja dat kan..een nabestaande kan het weigeren
Hell To The Liars
pi_164335387
quote:
0s.gif Op maandag 8 augustus 2016 17:25 schreef praadje het volgende:
Ook in Nederland kunnen de nabestaanden donorschap weigeren.

Als ik mij goed herinner, gebeurt dit ook in plus/minus 20% van de gevallen. Ik heb hier een artikel over gelezen vier jaar geleden en dit artikel in een ander topic niet meer kunnen terugvinden, ik geloof dat Jaimy toen ook al zo debiel bezig was
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')