Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zittenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Een Braziliaanse nobuddy is nog gewoon mee.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Krek is in bloedvorm, maakt allemaal niet uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Evertjan het volgende:
ze weten toch wel dat ze nog 70km moeten fietsen????
Het boeit niet, nog steeds twee puike klimmers in de race, let maar op.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:44 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hij is helper slaar, hij moet juist eerste week sparen zodat hij derde week de beste klimmer in koers is om froome te helpen
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik heb 1 euro ingezet op Taaramae, odds van 201
Dom dom dom.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
8 w /kgquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:46 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Zijn een maand niet gecontroleerd dus zou wel vol met dope zitten
Dus? Had je verwacht dat ze je allemaal geld zouden opleveren!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:47 schreef Thezeurminator het volgende:
[..]
Ik had 8 euro op Poels. 20 euro op valverde bij de eerste 3 en 1 euro op Bauke.
Waarom Henao zo vroeg?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
5 uur vannacht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Jammer dat Alex Diniz niet geselecteerd is, dan was het helemaal een Braziliaanse topshow geworden.
Vloog ook de bocht uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
Denk dat Jaramillo overal mee wil zitten, i.v.m. nauwelijks steun.quote:
Inderdaad, met zoveel streams en andere media is het een gekkenhuis. Ik verlang naar de tijden waarin Koos Posthuma in het ochtendjournaal liet zien wat wij belangrijk vonden in Seoul.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:48 schreef marcodej het volgende:
Zit er vandaag ook nog ergens een rustpunt in het programma? Ik hou dit anders niet vol.
D'r vloog er nog 1 aardig hard de bocht uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:49 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik heb de Iraanse wielergoden gemist vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |