Emoties kneus, iets wat jou blijkbaar vreemd is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog. Wat schiet je ermee op? Helemaal niks. Loop van dat veld af en doe na de wedstrijd je zegje.
Eens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef Syntix het volgende:
Sinkgraven op de plek van Gudelj en Younes nog erin en het begin ergens op te lijken
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprottenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al geroepen om een standbeeld voor Peter B.?
Een Zimlingtje op 31 augustusquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen paniekaankopen misschien
Helemaal fantastischquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprotten
Haller ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen ziequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Een droom in een droom is een interessant fenomeen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
Wat een feest z,on chokende spitsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller ofzo.
Die dan opeens altijd al een optie was voor Ajax.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |