Emoties kneus, iets wat jou blijkbaar vreemd is.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:13 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dan nog. Wat schiet je ermee op? Helemaal niks. Loop van dat veld af en doe na de wedstrijd je zegje.
Eens.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:28 schreef Syntix het volgende:
Sinkgraven op de plek van Gudelj en Younes nog erin en het begin ergens op te lijken
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprottenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is er al geroepen om een standbeeld voor Peter B.?
Een Zimlingtje op 31 augustusquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen paniekaankopen misschien
Helemaal fantastischquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jazeker, zo rond de vijfde minuut. Drie minuten later moest hij oprotten
Haller ofzo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen ziequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een Zimlingtje op 31 augustus
Verder wel leuk gespeeld verder
Een droom in een droom is een interessant fenomeen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
Wat een feest z,on chokende spitsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Haller ofzo.
Die dan opeens altijd al een optie was voor Ajax.
Bel Netto,s huisjournalistquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
"We gaan voor het hoogste" - Nettomarsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een feest z,on chokende spits
Bij Netto is het hoogste vrij laagquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan voor het hoogste" - Nettomars
Is vrij logisch gezien zijn lengtequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Netto is het hoogste vrij laag
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is vrij logisch gezien zijn lengte
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkooptquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nu
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkoopt
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke manquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalen
Oke Poepzorquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke man
Het hele seizoen bouwen op twee A-junioren is wel op zijn minst een risicoquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Ja dat ben je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ben je.
Al geef ik zelf meer de voorkeur aan de buitenspeler, maar die lijkt Marc vergeten te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |