We hebben echt wel wat spelers met wat creativiteit. Sinkgraven/Nouri bijv.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Helaas hebben we geen Xavi en Iniesta. Een Ziyech zou echter prima de Iniesta rol in kunnen vullen.
Ik vind het niet matigquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Is het matig, ja. Maar nog altijd kleine vooruitgang tov vorig jaar
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:10 schreef Syntix het volgende:
[..]
We hebben echt wel wat spelers met wat creativiteit. Sinkgraven/Nouri bijv.
Ik hoor dat vaak; Spelers zijn er niet klaar voor etc maar als je ze niet opstelt dan is daar niks van te zeggen. Geef sommige eens 3-4 wedstrijden de kans dan pas is daar een zinnig woord over te zeggen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.
Klopt. Je ziet geen kansen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk matig. Leuk dat Sparta Ajax vanaf de middellijn tot aan zestien aan de bal laat, maar ze hebben niet de kwaliteit om dat balbezit om te zetten in kansen.
Wat mij vooral opvalt is dat Ajax onder Bosz knullig balverlies lijd en stomme goals tegenkrijgt. Dit is onder Bosz ook zo geweest bij Vitesse etc. Ligt dit niet aan het systeem ipv aan de spelers? Niet voor het eerst dat ik dit zie onder hem.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:14 schreef FritzWepper het volgende:
Ik vind het behoorlijk matig. Leuk dat Sparta Ajax vanaf de middellijn tot aan zestien aan de bal laat, maar ze hebben niet de kwaliteit om dat balbezit om te zetten in kansen.
Waarom zijn zij er niet klaar voor om daar te spelen? Kan toch ipv Gudelj, die laat ook niks zien en die gaat ook niet beter worden.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:13 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sinkgraven en Nouri zijn niet klaar om op die plek te spelen. Al wordt het voor Nouri wel tijd om eens wat kansjes te krijgen.
Omdat ze niet minstens 1.80 zijn en fysiek niet sterk genoeg zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zijn zij er niet klaar voor om daar te spelen? Kan toch ipv Gudelj, die laat ook niks zien en die gaat ook niet beter worden.
Hetgeen wat spelers als Sinkgraven en ook een Andersen missen is vooral zelfvertrouwen. Of echt die bluf dat ze goed zijn. Daardoor komen hun kwaliteiten er niet altijd uit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 15:26 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat ze niet minstens 1.80 zijn en fysiek niet sterk genoeg zijn.
Even tanken hoorquote:Op zondag 7 augustus 2016 15:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hetgeen wat spelers als Sinkgraven en ook een Andersen missen is vooral zelfvertrouwen. Of echt die bluf dat ze goed zijn. Daardoor komen hun kwaliteiten er niet altijd uit.
Maar denk dat Sinkgraven met wat wedstrijden vertrouwen op de linkshalf positie goed gaat uitpakken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |