Gudelj paste ook beter bij PSV imoquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd best veel vertrouwen in Gudelj, wilde liever Gudelj dan Propper weet ik nog
Ik niet echt. Lijkt qua type ook teveel op Klaassen en Bazoer, maar dan met minder talent. Een creatievere speler was nodig geweest, al snap ik wel dat ze die niet gehaald hebben omdat ze Sinkgraven een halfjaar daarvoor haaldequote:Op zondag 7 augustus 2016 13:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd best veel vertrouwen in Gudelj, wilde liever Gudelj dan Propper weet ik nog
Zelf vind ik het wel erg prettig dat we nu zoveel fysiek sterke spelers hebben. We hebben wat meer creativiteit nodig, maar toch heeft dat fysieke ook wel zn voordeel.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik niet echt. Lijkt qua type ook teveel op Klaassen en Bazoer, maar dan met minder talent. Een creatievere speler was nodig geweest, al snap ik wel dat ze die niet gehaald hebben omdat ze Sinkgraven een halfjaar daarvoor haalde
Ik kijk voetbal vaker voor creativiteit dan voor FYSIEKquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:35 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zelf vind ik het wel erg prettig dat we nu zoveel fysiek sterke spelers hebben. We hebben wat meer creativiteit nodig, maar toch heeft dat fysieke ook wel zn voordeel.
Uh nee?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:37 schreef Syntix het volgende:
Klaassen in de spits en Cassiera weer vanaf links? Dan Gudelj/Sinkgraven/Bazoer op het middenveld?
Uh nee?quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee?
Sinkgraven op linksbuiten, Cassierra in de spits, en het de Boer middenveld gewoon in ere gehouden.
Zeker geen 4-4-2? Sinkgraven heeft toch niks op de linksbuiten te zoeken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uh nee?
Sinkgraven op linksbuiten, Cassierra in de spits, en het de Boer middenveld gewoon in ere gehouden.
Misschien moeten ze idd mij eens coach makenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien moet je even bellen met Peter
Dat zal het in de praktijk wel meer zijn, gewoon lekker hangend op linksbuiten. Speelde hij vorig jaar ook in het begin van het seizoen, alleen uit tegen Rapid Wien was hij daar goedquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:39 schreef wackmack het volgende:
[..]
Zeker geen 4-4-2? Sinkgraven heeft toch niks op de linksbuiten te zoeken.
Toch kan ik me Europa League wedstrijden herinneren (Steaua bv) waar we ondersteboven werden gespeeld omdat zij fysiek sterk waren en wij niet. Heb nu het gevoel dat dat minder snel zal gebeuren. Maar uiteraard begrijp ik wat je bedoeld, je ziet het liefst een soort Barca spelen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik kijk voetbal vaker voor creativiteit dan voor FYSIEK
Hebben ze al geroepen.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:42 schreef Syntix het volgende:
Het is trouwens wachten totdat de media roepen dat Van Wolfswinkel naar Ajax had moeten gaan
Bij VI zeiden ze dat al lolquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:42 schreef Syntix het volgende:
Het is trouwens wachten totdat de media roepen dat Van Wolfswinkel naar Ajax had moeten gaan
Nee dat lag er eerder aan dat we de bal niet in de ploeg konden houdenquote:Op zondag 7 augustus 2016 13:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Toch kan ik me Europa League wedstrijden herinneren (Steaua bv) waar we ondersteboven werden gespeeld omdat zij fysiek sterk waren en wij niet. Heb nu het gevoel dat dat minder snel zal gebeuren. Maar uiteraard begrijp ik wat je bedoeld, je ziet het liefst een soort Barca spelen.
Derksen opperde dat vrijdag al.quote:Op zondag 7 augustus 2016 13:42 schreef Syntix het volgende:
Nog steeds FC Oogaids.quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:20 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Tijd voor FC Oogaids
Oh nee wacht Frank is weg.
heb je kpnquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:34 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is deze?![]()
Alle zenders doen het (Ziggo), alleen Fox Sports 1 nietZwart beeld. Andere wedstrijden wel beeld.
Iemand anders ook last van?
Foxie 5quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:34 schreef FritzWepper het volgende:
Wat is deze?![]()
Alle zenders doen het (Ziggo), alleen Fox Sports 1 nietZwart beeld. Andere wedstrijden wel beeld.
Iemand anders ook last van?
En dan was het ook nog een goede voorzet van El Ghaziquote:
Voor het eerst dat je wedstrijd van Ajax kunt kijken zonder dat je oogkanker kunt krijgenquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:35 schreef Zelus het volgende:
Nog meer mensen die Ajax willen kijken maar een zwart beeld hebben op fs1?
Fs2 t/m 5 werken wel.
Ik ben geen kpn klant, maar een echte Ajax klant: ZIggo dus
Lullig dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |