Bel Netto,s huisjournalistquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:31 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop zo erg dat ik wakker word en oppeens 2 echte topaankopen zie
"We gaan voor het hoogste" - Nettomarsquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wat een feest z,on chokende spits
Bij Netto is het hoogste vrij laagquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
"We gaan voor het hoogste" - Nettomars
Is vrij logisch gezien zijn lengtequote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij Netto is het hoogste vrij laag
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nuquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:35 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Is vrij logisch gezien zijn lengte
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkooptquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook een beperkte skillset . Dat uit zich in zijn functioneren nu
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalenquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zo beperkt dat hij een beperkte spits als Milik voor 32 miljoen verkoopt
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke manquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Echt zijn verdienste ja , een zak geld binnenhalen
Oke Poepzorquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ow nu is dat ineens niet zijn verdiensten, oke man
Het hele seizoen bouwen op twee A-junioren is wel op zijn minst een risicoquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Ja dat ben je.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:40 schreef Kopsterk het volgende:
Hebben we überhaupt wel een nieuwe spits nodig of ben ik nu heel erg opportunistisch
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja dat ben je.
Al geef ik zelf meer de voorkeur aan de buitenspeler, maar die lijkt Marc vergeten te zijn
Dat noem ik niet ruimquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:50 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Spits als 1e prioriteit, in de buitenspelers zit je vrij ruim met Youness, El Ghazi, Cerny en Sinkgraven (ook al is dat meer een middenvelder).
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook op richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat noem ik niet ruimZeker omdat ik Sinkgraven als middenvelder zie. Dan heb je drie spelers voor twee posities, waar we voor de spitspositie al drie keuzes hebben voor één positie.
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik reken Sinkgraven er toch maar bij, daar moet ie zich ook richten. Op het middenveld komt ie niet aan de bak.
Maar er mag er wel eentje bij ja al is de spits 1e prioriteit.
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja ik heb liever dat hij wel op het middenveld aan de bak komt, hopelijk dan in de loop van het seizoen als Bosz ziet dat Gudelj niks toevoegt.
Maar waar maken we ons druk om, die buitenspeler en spits komen toch niet.
Waarom zou Sinkgraven geen optie zijn voor de plek van Gudelj? 100x meer talentquote:Op zondag 7 augustus 2016 16:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinkgraven is geen optie voor de plek van Gudelj en voor de andere posities heb je betere.
Een spits zie ik zeker wel komen, ook voor veel geld. Zal wel een type Haller worden al hoop ik niet dat hij het wordt.
quote:Op zondag 7 augustus 2016 16:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij werd die hier vooral Gudelj aangerekend. Er riep wel iemand gelijk dat het de schuld van Cil was maar die heeft sowieso niet zo veel kijk op voetbal.
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]die bal had cil alsnog moeten hebben, als hij zijn been uitzet heeft hij hem gewoon.
Was gewoon een matige actie ook al wordt hij aangeraakt.
De bal gaat bijna onder zijn hand door terwijl hij stil zit... Het is geen enorme blunder, maar een Cillessen in vorm had m er uit gebokst.quote:Op zondag 7 augustus 2016 17:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk, een bal die een meter voor je van richting wordt veranderd moet je hebben. Even snel je been uitsteken in een 1/10 seconde, kutkeeper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |