Dat deed ze toch ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Geef die bal dan gewoon aan de Fransen. Dit slaat nergens op Tess.
Ik ook. Wedstrijd kantelt wel, mooie sport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Tess is verder wel lief en ik wil nog steeds wel met haar trouwen.
Wat ordinairquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie hebben die meiden genomen is de vraag die je moet stellen
Zonder penalties staat het 5-4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Nederland heeft meer "veld goals" dan Frankrijk lijkt me, als we niet meer van die gekke strafworpen weggeven... ik ruik kansen!
Ik dacht weer een penaltyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is dit dan weer een aanvallende fout
Zit nu mobiel dus dat wordt 'm even niet helaas.quote:
Volleyballquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen staat China met 14 - 5 voor in de tweede set bij het volleybal. Nederland wel eerste set gewonnen.
Neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht weer een penalty
Snap er niks van.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kent het voetbalteam toch.
Dat zijn betere atleten
Die stond in de cirkel geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
In de eerste helft liep zo'n Franse chick vol in op een Nederlandse en kreeg ze wel een pingel
regeltjes in de cirkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
In de eerste helft liep zo'n Franse chick vol in op een Nederlandse en kreeg ze wel een pingel
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die stond in de cirkel geloof ik
ah okequote:
Die scheidsrechter ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wanneer het een penalty is en wanneer niet.
Ik val niet op donkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jezus wat een mokkels zeg, ik zou ze bijna allemaal trouwen
Ik geloof niet dat handballers lieve meiden zijn als ik dit zo ziequote:
Ik heb ook geen idee. Meestal zie ik ook niet echt wat er nou aan de hand is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wanneer het een penalty is en wanneer niet.
Tot je in hun ogen kijkt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat handballers lieve meiden zijn als ik dit zo zie
quote:
Dudequote:
ik tv + pc met twee schermen + laptop en dan fokken vanaf mn mobielquote:
En je smartphonequote:
strak in de kruising hoorquote:
Dan kijk je de verkeerde sportquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
Hou er niet zo van als de scheids zo vaak moet optreden.
Dan kun je beter het WK Punniken gaan volgen D:quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:35 schreef Jojoortje het volgende:
Hou er niet zo van als de scheids zo vaak moet optreden.
Daar zullen ze wel naar schakelen na het handbal en de onvermijdelijke analyse neem ik aan,quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:37 schreef noodgang het volgende:
[..]
Teveel leuke wedstrijden tegelijk nu
Wielrennen is ook aan t ontploffen
quote:
quote:
Bedankt, herenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Altijd al gezegd dat je een kenner bent
Nee, poulefasequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:39 schreef Falco het volgende:
Als het gelijk blijft gaan we penalty's nemen??
Omdat domme doosquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:39 schreef Paxcon het volgende:
Waarom gooit die domme doos niet eerder
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handbal zonder keeper is dan ook kansloos als je in de verdediging staat.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:42 schreef kilon het volgende:
Zonder Wester stonden we heel ver achter.
Terechtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:44 schreef Ajacied422 het volgende:
De Brazilianen walgen van Frankrijk merk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |