Dat deed ze toch ook?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Geef die bal dan gewoon aan de Fransen. Dit slaat nergens op Tess.
Ik ook. Wedstrijd kantelt wel, mooie sport.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:24 schreef marcodej het volgende:
Tess is verder wel lief en ik wil nog steeds wel met haar trouwen.
Wat ordinairquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wie hebben die meiden genomen is de vraag die je moet stellen
Zonder penalties staat het 5-4quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:26 schreef skysherrif het volgende:
Nederland heeft meer "veld goals" dan Frankrijk lijkt me, als we niet meer van die gekke strafworpen weggeven... ik ruik kansen!
Ik dacht weer een penaltyquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef Paxcon het volgende:
Waarom is dit dan weer een aanvallende fout
Zit nu mobiel dus dat wordt 'm even niet helaas.quote:
Volleyballquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef marcodej het volgende:
Ondertussen staat China met 14 - 5 voor in de tweede set bij het volleybal. Nederland wel eerste set gewonnen.
Neequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik dacht weer een penalty
Snap er niks van.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je kent het voetbalteam toch.
Dat zijn betere atleten
Die stond in de cirkel geloof ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
In de eerste helft liep zo'n Franse chick vol in op een Nederlandse en kreeg ze wel een pingel
regeltjes in de cirkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nee
In de eerste helft liep zo'n Franse chick vol in op een Nederlandse en kreeg ze wel een pingel
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die stond in de cirkel geloof ik
ah okequote:
Die scheidsrechter ook niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wanneer het een penalty is en wanneer niet.
Ik val niet op donkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:29 schreef Ahmad1nejad het volgende:
jezus wat een mokkels zeg, ik zou ze bijna allemaal trouwen
Ik geloof niet dat handballers lieve meiden zijn als ik dit zo ziequote:
Ik heb ook geen idee. Meestal zie ik ook niet echt wat er nou aan de hand is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:28 schreef marcodej het volgende:
Ik snap nog niet zo goed wanneer het een penalty is en wanneer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |