Ohhh wat klinkt dat heerlijk Sylvana!quote:Op zondag 7 augustus 2016 23:43 schreef Sylvana het volgende:
Gefeliciteerd met je jubileum superkimmi!
Poes fijn dat Billy's heit dat voorstelde, maar ook fijn dat hij weer terug is nu
Vriendlief vangt zelfs hier in Spanje Pokémons
Vanmiddag lekker op het strand gelegen en af en toe bij de beachbar wat gedronken. Vanavond voor ¤6,90 een heel bord eten (meerdere stukken gegrilde kip, flinke berg patat en gemengde sla) gehad en nu weer op het terras aan de boulevard. Wij vermaken ons hier wel
Vanavond ook nog ff meet en greet met de reisorganisatie gehad. Meeste excursies hebben we al 1 of meerdere keren gedaan, dus nu gaan we alleen vrijdag een dagje varen en verder vermaken we ons zelf wel dan
Ja idd haha, dat lukt wel hierquote:Op maandag 8 augustus 2016 09:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ohhh wat klinkt dat heerlijk Sylvana!![]()
Ik hoef het je niet te vertellen, maar; genietse!
Dat is balen zeg.quote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef LPFAN het volgende:
Blegh trimmen gaat weer niet door, haar eigen hond heeft iets besmettelijks opgelopen, dus ben nu op zoek naar een ander want het kan nog wel ff gaan duren.
(Sorry als het een domme vraag is.quote:
Hangt van het ras af. Maar een hond moet sowieso wel elke week geborsteld worden, gebeurt dat niet dan wordt het een klittenbende idd. Naar de trimsalon gebeurt 1 keer in de maand bij sommigen, of 1 keer in het half jaar of 1 keer in het jaar.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:08 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
(Sorry als het een domme vraag is.) Hoe lang kan de hond zonder trimmen? Wordt het dan een bosje klitten?
Nahh wat waardeloos zegquote:Op maandag 8 augustus 2016 11:18 schreef LPFAN het volgende:
Blegh trimmen gaat weer niet door, haar eigen hond heeft iets besmettelijks opgelopen, dus ben nu op zoek naar een ander want het kan nog wel ff gaan duren.
Ja. Ga het volgende week zelf proberen.quote:Op maandag 8 augustus 2016 12:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nahh wat waardeloos zeg![]()
Durf je het zelf aan?
Eerst kortknippen en dan bijscheren een idee?quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:31 schreef LPFAN het volgende:
Net een klein stukje geprobeerd te scheren. Het is echt veel erger dan ik dachtWordt een zware klus.
Schaar wil er niet door. Zo erg is het al.quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:36 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Eerst kortknippen en dan bijscheren een idee?
Dan zou ik toch een andere trimster zoekenquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:37 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Schaar wil er niet door. Zo erg is het al.
Ga het gewoon eerst zelf proberen. Deed het nu ook op de vloer en dan is het sowieso een stuk lastigerquote:Op maandag 8 augustus 2016 15:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dan zou ik toch een andere trimster zoeken
En je ouders opdragen om haar voortaan te kammen![]()
Succes!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:43 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Ga het gewoon eerst zelf proberen. Deed het nu ook op de vloer en dan is het sowieso een stuk lastigerWil het niet, zoek ik volgende week een trimster.
En ja dat sowieso
Heheh veel plezier!quote:Op maandag 8 augustus 2016 15:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Succes!
Wij gaan even een blokje om. Kom ik in bewegingen kan Billy even uitvliegen(fietsen)
Haha je bent er iig ff uit geweestquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Was niet zo'n lang rondje, m'n benen wouden niet
[..]
Heuy~! Broodjes al geproefd?
Ach ja, ik heb m'n beweging voor vandaag weer gehadquote:Op maandag 8 augustus 2016 16:54 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Haha je bent er iig ff uit geweest
Broodjes zijn er nog niet. Is vanaf eind deze maand er pas. (Vond het idd al behoorlijk snel, een week daarvoor
Hehehequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb m'n beweging voor vandaag weer gehad
No place like homequote:Op maandag 8 augustus 2016 16:58 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Hehehe
Ik heb een luie dag vandaag, weer enorm slecht geslapen vannacht. Nog 5 nachtjes en dan eindelijk mijn eigen bedjeWordt maandag de hele dag in bed liggen.
Idd. Chi-Chi lijkt het er moeilijker mee te hebben als vorig jaar, terwijl we toen net verhuisd waren.quote:
Heb ik ook hoor, dat juist die kleine dingen zo blijk kunnen maken. Maar wat zijn knijpringen?quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:19 schreef Poesopstokje het volgende:
Kinderboerderij was weer leuk![]()
En m'n bestelling van m'n favo piercingshop is binnen; 6 knijpringetjes, 2 armbandjes, nieuwe oorbelletjes en een ring.
Ik kan zo blij worden van zulke kleine dingen
Een sieraad wat ik al jaren niet meer kan krijgenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor, dat juist die kleine dingen zo blijk kunnen maken. Maar wat zijn knijpringen?
Ah oké, en die heb je nu dus weer gevonden. Dan kan ik me wel voorstellen dat je blij bent.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Een sieraad wat ik al jaren niet meer kan krijgen![]()
Een zilveren ringetje met een bolletje er op, die aan 1 kant open kan. Je kunt ze dan 'dicht knijpen' en dan heb je één geheel.
Hahaha ja ik vond dus ook alleen ringen voor vogelsquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah oké, en die heb je nu dus weer gevonden. Dan kan ik me wel voorstellen dat je blij bent.
Ah, daarvan kan ik wel plaatjes googelen. Leuke dingen.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:26 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Hahaha ja ik vond dus ook alleen ringen voor vogels![]()
Tegenwoordig heb je vooral ''ball closure rings'', waar je het balletje in moet wrutten. Dan kan ik met mijn twee linkerhanden dus nietDie ringetjes die ik nu heb kan ik al jaren nergens meer vinden, tot nu toe dus
Gebruik ze in m'n oor en neus.
Gewoon duidelijk aangeven dat je nerveus bent en dat ze voorzichtig moeten doenquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:28 schreef LPFAN het volgende:
Morgen tandarts. Ben behoorlijk nerveus omdat het een nieuwe tandarts is.
Ik heb nogal wat gaten in m'n hoofd, die moeten wel worden opgevuldquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Disana het volgende:
[..]
Ah, daarvan kan ik wel plaatjes googelen. Leuke dingen.
Dat zou mij ook wel spannend lijken.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:28 schreef LPFAN het volgende:
Morgen tandarts. Ben behoorlijk nerveus omdat het een nieuwe tandarts is.
Ik heb laatst via Facebook een klein kunstwerkje van Argibald gekocht. Een stripachtige pentekening van twee katjes. Kostte niet veel, maar geeft wel veel plezier.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat gaten in m'n hoofd, die moeten wel worden opgevuld![]()
Over kleine dingen gesproken; van welk klein dingetje werd jij het laatst heel erg blij?
Aahh poesjes zijn altijd goedquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb laatst via Facebook een klein kunstwerkje van Argibald gekocht. Een stripachtige pentekening van twee katjes. Kostte niet veel, maar geeft wel veel plezier.
Aaah ook leuk!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb laatst via Facebook een klein kunstwerkje van Argibald gekocht. Een stripachtige pentekening van twee katjes. Kostte niet veel, maar geeft wel veel plezier.
Komt wel goed, komt ook omdat ik weet dat mijn gebit vol gaatjes zit. Ben wel een leuke klant voor zequote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:29 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Gewoon duidelijk aangeven dat je nerveus bent en dat ze voorzichtig moeten doenSucces!
Vaak wel ja.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:33 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Aahh poesjes zijn altijd goed![]()
Het zijn de kleine dingen die het doen hč..
Succes morgen bij de tandarts dan!quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 17:35 schreef LPFAN het volgende:
[..]
Komt wel goed, komt ook omdat ik weet dat mijn gebit vol gaatjes zit. Ben wel een leuke klant voor ze
Hahaquote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Succes morgen bij de tandarts dan!
Uhm volgens mij is er hier iets mis vandaag. Er hangen allemaal van die rare witte/grijze dingen in de lucht die mijn uitzicht op de zon benemen
Dat was niet de afspraak
Wel even op het strand gelegen, was nog wel lekker hoor. Maar zo'n blauwe lucht is toch beter voor mn vakantiegevoel
Held! Heb zelf een uurtje met mijn bezoek in de tuin gezeten, maar vond het niet echt aangenaam met die harde wind.quote:Op dinsdag 9 augustus 2016 18:14 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Succes morgen bij de tandarts dan!
Uhm volgens mij is er hier iets mis vandaag. Er hangen allemaal van die rare witte/grijze dingen in de lucht die mijn uitzicht op de zon benemen
Dat was niet de afspraak
Wel even op het strand gelegen, was nog wel lekker hoor. Maar zo'n blauwe lucht is toch beter voor mn vakantiegevoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |