Als ik je buurman was en je was een knappe alleenstaande meid zou ik je ook proberen te versieren. Maar zoals vaak bij vrouwen: is de man knap, dan vinden ze het leuk. Is de man lelijk of in dit geval een asielzoeker, zien vrouwen het vaak als creepy of intimidatie. Man in kwestie moet natuurlijk wel van je af blijven.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 22:04 schreef Meiss1989 het volgende:
[..]
Niet een enorme bitch. Maar je zou toch bijvoorbeeld de indruk kunnen maken dat je wel in bent voor een verzetje. Dat zij bijvoorbeeld lachen of in een strak jurkje lopen interpreteren als dat ze aan je mogen komen. Dat kan toch verschil zijn in normen en waarden. Met die cultuur enzo.
Ja, gelukszoekers houden er niet dezelfde normen en waarden op na als wij. Grote kans dat zijn 'versiermethoden' wat anders zijn dan die van ons. Trouwens, als je de afgelopen 2 jaar het nieuws een beetje in de gaten had gehouden zou dit bekend moeten zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:32 schreef Desmosedici het volgende:
[..]
Als ik je buurman was en je was een knappe alleenstaande meid zou ik je ook proberen te versieren. Maar zoals vaak bij vrouwen: is de man knap, dan vinden ze het leuk. Is de man lelijk of in dit geval een asielzoeker, zien vrouwen het vaak als creepy of intimidatie. Man in kwestie moet natuurlijk wel van je af blijven.
Op enkele uitzonderingen doen ze dat zeker wel ja. In mijn vorige woonplaats kwam de hele straat in opstand toen de mensen gedwongen weg moesten. Ze waren keurig geïntegreerd in de straat, deden aan alles mee en met wat hulp spraken ze keurig Nederlands.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Want de gelukszoekers doen veel moeite om zich te verdiepen in onze cultuur? Laat staan aanpassen aan...
Waarom?quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:20 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou het niet doen hoor TS. Zou een woning zoeken in een wijk met overwegend autochtonen.
Hmmm ja beetje een rare redenering maar vooruit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:21 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Lekker vertrouwtEn krijgt die statushouder niet zo'n simpele buur. Iedereen blij.
Ik vraag me altijd af of die mensen überhaupt wel eens met een asielzoeker of statushouder hebben gesproken.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:20 schreef karr-1 het volgende:
Het is alleen raar dat iedereen de mond vol heeft van statistiek, onderzoek en dingen die daaruit zouden blijken maar zodra ik om toelichting vraag valt men terug in allerlei algemeenheden.
Hoezo raar? TS heeft er allemaal geen vertrouwen in. Kan ze beter een wijk uitzoeken waar overwegend mensen wonen waar zij wel vertrouwen in heeft toch.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:21 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Hmmm ja beetje een rare redenering maar vooruit.
Ik durf wel te wedden dat het grootste deel van de reageerders hier niet eens weet hoe een asielzoeker er van dichtbij uitziet en alleen maar afgaat op beelden uit de media en de Telegraaf.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af of die mensen überhaupt wel eens met een asielzoeker of statushouder hebben gesproken.
Volgens TS is het misschien wel iemand uit Afrika. Denk dat we allemaal wel eens een Afrikaan hebben gezien.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:23 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik durf wel te wedden dat het grootste deel van de reageerders hier niet eens weet hoe een asielzoeker er van dichtbij uitziet en alleen maar afgaat op beelden uit de media en de Telegraaf.
Dat TS geen enkel vertrouwen heeft in mensen met een kleurtje of een andere afkomst is haar probleem, maar om de keuze van een huis er van af te laten hangen zou ik een rare keuze vinden. Maar goed, wie ben ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:22 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Hoezo raar? TS heeft er allemaal geen vertrouwen in. Kan ze beter een wijk uitzoeken waar overwegend mensen wonen waar zij wel vertrouwen in heeft toch.
Je weet hoe groot Afrika is? En uiteraard zijn alle Afrikanen hetzelfde, net zoals alle Nederlanders hetzelfde zijn.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:24 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Volgens TS is het misschien wel iemand uit Afrika. Denk dat we allemaal wel eens een Afrikaan hebben gezien.
Nou vind dat vrij logisch. Als je bang bent voor mensen met een kleurtje ga je toch niet ergens wonen waar er veel met een kleurtje wonen :pquote:Op zondag 7 augustus 2016 12:24 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat TS geen enkel vertrouwen heeft in mensen met een kleurtje of een andere afkomst is haar probleem, maar om de keuze van een huis er van af te laten hangen zou ik een rare keuze vinden. Maar goed, wie ben ik.
No shit.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:25 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Je weet hoe groot Afrika is? En uiteraard zijn alle Afrikanen hetzelfde, net zoals alle Nederlanders hetzelfde zijn.
Beter zo.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:25 schreef karr-1 het volgende:
Je weet hoe groot Afrika is? En uiteraard zijn alle Afrikanen hetzelfde, net zoals alle Nederlanders Euopeanen hetzelfde zijn.
quote:
TS weet ook niet precies waar uit Afrika die persoon dan misschien vandaan komt. Dus gewoon beter geen Afrikanen als buur.quote:
Of Nederlandse buren met Afrikaantjes in de tuin.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
TS weet ook niet precies waar uit Afrika die persoon dan misschien vandaan komt. Dus gewoon beter geen Afrikanen als buur.
Misschien zou TS gewoon eens met die persoon gaan praten en er achter komen wie het is en wat zijn/haar achtergrond is. Misschien leert TS er dan nog wat van.quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
TS weet ook niet precies waar uit Afrika die persoon dan misschien vandaan komt. Dus gewoon beter geen Afrikanen als buur.
Dat zijn toch wel de ergste mensen.....quote:Op zondag 7 augustus 2016 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Of Nederlandse buren met Afrikaantjes in de tuin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |