SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
je verwacht het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar wielerprono 2006 en biatlon wk prono 2016
Italiaan was ook gewoon heel goed. OR.quote:
Klopt, maar onder de 10 scoren helpt dan ook nietquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Italiaan was ook gewoon heel goed. OR.
Campriani was voor de 10m toch een verre, verre outsider vandaag?quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:26 schreef heywoodu het volgende:
Campriani na de drie posities in Londen nu dus weer goud
Dat viel wel mee, het waren vooral de twee Chinezen waar wel echt veel meer van werd verwacht (topfavorieten).quote:Op maandag 8 augustus 2016 17:31 schreef showtimer het volgende:
[..]
Campriani was voor de 10m toch een verre, verre outsider vandaag?
Op betfair stond hij er niet eens tussenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:32 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, het waren vooral de twee Chinezen waar wel echt veel meer van werd verwacht (topfavorieten).
Die zullen wel puur naar het vorige WK gekeken hebbenquote:Op maandag 8 augustus 2016 17:35 schreef showtimer het volgende:
[..]
Op betfair stond hij er niet eens tussen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |