quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
lol iemand op fb had huis onderverhuurd terwijl ze in het buitenland was komt ze terug is het hele huis leeg incl vloer
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
lol iemand op fb had huis onderverhuurd terwijl ze in het buitenland was komt ze terug is het hele huis leeg incl vloer
Lol fb-vriend?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:08 schreef JanCees het volgende:
Zou ze best kunnen, je hoeft maar een paar keer geluk met loting te hebben en je komt ver in een vrouwentoernooi.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Bertens prima loting wel. Zou echt best medaille kunnen pakken hoor.
Errani nu.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zou ze best kunnen, je hoeft maar een paar keer geluk met loting te hebben en je komt ver in een vrouwentoernooi.
Dat niveau is zo treurig.
Tegen wie moet ze dan
Volgens mij wel. Kijk niet hoorquote:
Gewoon NOS kanaaltje. Beetje tussen alle sporten door skippen. Handbal laten ze nu wel zien. Dat is niet veel hoorquote:
Ik kijk naar boksenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon NOS kanaaltje. Beetje tussen alle sporten door skippen. Handbal laten ze nu wel zien. Dat is niet veel hoor
Nederlanders ook al aan het boksen?quote:
geen ideequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nederlanders ook al aan het boksen?
ben je dan op vakantie?quote:
echt saai om alleen te zijnquote:
Baasquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:27 schreef supersof het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)dist_lil_kleine.html
hahhahaah
drinken = werk?quote:
best welquote:
mijn date komt misschienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Misschien iemand zoeken om wat te ondernemen vanavond
coolquote:
ja alleen die eeuwige teksten over zn drugsgebruikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
best wel
maar vind het nummer best nice
vind de teksten soms wel grappigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja alleen die eeuwige teksten over zn drugsgebruik
saaiquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:33 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn date komt misschien
verder heb ik nog maar 1 vriendin hier in de buurt en die is al paar keer geweest deze week
heel saai
nou ja danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
mijn leven is ook ontzettend saai
hopelijk snel een einde
misschien wat meer uur werkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:36 schreef JanCees het volgende:
mijn leven is ook ontzettend saai
hopelijk snel een einde
sorryquote:
beter dan 2 tientjes verliesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 17:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik laatste keer toch 2 tientjes winst
hoe weet je nu al of je lekker gaat slapenquote:
omdat ik vet moe ben, terug in Nederland.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
[..]
hoe weet je nu al of je lekker gaat slapen
Ik slaap normaal gesproken altijd slecht.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:18 schreef supersof het volgende:
ik slaap de laatste tijd erg slecht
heel vervelend
ik slaap normaal altijd goedquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:30 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik slaap normaal gesproken altijd slecht.
jaquote:
ah heeft iedereen wel eens tochquote:
ik ga nu naar de supermarkt om appelmoes te halenquote:
oh dacht ikquote:
Kijk je nog volleybal sofquote:
Jlopt jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 18:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nederland heeft een coach die heet guidetti lol
nee die stream deed kutquote:
Het gaat verder echt dramatisch jaquote:
Ach zuid korea was ook echt véél beter.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het gaat verder echt dramatisch ja#Pray4Mollema
Zit tie er wel bij trouwens? Zet hem nu pas weer aanquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:47 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ach zuid korea was ook echt véél beter.
Als ie maar niet valt in zo'n bocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |