was wel aan het zweten in het begin, had er te heet water in gedaan. dacht 38 graden is wel goed pffquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
komt niet op nederlandse tv hoorde ik net
pff slaat weer nergens opquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:25 schreef JanCees het volgende:
[..]
nos.nl/rio2016 sowieso
Ze hebben 12 streams op het hoogst
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeftquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:27 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
pff slaat weer nergens op
dan maar even kijken via internet
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echtquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
Lol tegen wiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik maakte vannacht de baco cola grap in het echt
misschien komt het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
hockey wordt uitgezonden omdat Nederland daar goud in gewonnen heeft
lolquote:
nee handbal op nederland las ik net in OSquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:29 schreef supersof het volgende:
[..]
misschien komt het nu
hockey is nu klaar
ja hoor het nuquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
nee handbal op nederland las ik net in OS
Totaal onrealistischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:32 schreef supersof het volgende:
hoe realistisch is het om nu nog top sporter te worden op je 21ste
dit is de grap?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haags kwartiertje ging ooit baco cola drinken
(lol)
baco is bacardi colaquote:
bedankt (geen hans)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
baco is bacardi cola
baco cola is bacardi cola cola
jammer dat ik niet was toegelaten tot volleybal school. kon nog niet goed bovenhands opslaan toen lolquote:
grappen uitleggen is beetje matigquote:
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:34 schreef supersof het volgende:
[..]
baco is bacardi cola
baco cola is bacardi cola cola
ja denk dat ik erbij had moeten zijn want zo niet echt grappigquote:
Het is ook gewoon dat je minstens een paar jaar kwijt bent om lichamelijk op goed niveau te zitten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:35 schreef supersof het volgende:
[..]
jammer dat ik niet was toegelaten tot volleybal school. kon nog niet goed bovenhands opslaan toen lol
dit is niet goed voor de topsport ambitiequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef supersof het volgende:
had een heerlijke wafel en zelfgemaakte brownie in bad gegeten.
Het gaat vooral om Haags voor lul te zettenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh
[..]
ja denk dat ik erbij had moeten zijn want zo niet echt grappig
ben altijd wel jaloers als ik topsporters ziequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Het is ook gewoon dat je minstens een paar jaar kwijt bent om lichamelijk op goed niveau te zitten.
Ligt eraan welke sport (snap je)quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet goed voor de topsport ambitie
waarom jaloersquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef supersof het volgende:
ben altijd wel jaloers als ik topsporters zie
het is toch totaal onrealistisch dus deze actie maakt niet echt uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dit is niet goed voor de topsport ambitie
dat mensen naar jou komen kijken om je te zien sportenquote:
ik zou goed gek worden van 2-3 keer per dag trainen en voedingsschemas dag in dag uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:37 schreef supersof het volgende:
[..]
dat mensen naar jou komen kijken om je te zien sporten
ja dat welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik zou goed gek worden van 2-3 keer per dag trainen en voedingsschemas dag in dag uit
ohquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:36 schreef JanCees het volgende:
[..]
Het gaat vooral om Haags voor lul te zetten
Tennis is vooral veel investeren jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:41 schreef JanCees het volgende:
[..]
maat van mij tennist top 30 van nederland
geen cent winst gezien
klopt, naja zn ouders danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Tennis is vooral veel investeren ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |