Brazilië heeft, toen ik een paar dagen geleden had gecheckt, geen Pokémon GO, dus dat klagen snap ik niet zo. Kijk is naar die Twitter van Pokémon GO van een week geleden. Heel veel Brazilianen die Pokémon GO willen. CEO kan zoveel willen, maar zoals eerder werd gezegd is het begrijpelijk dat de prioriteit laag zit. Die CEO zei tijdens comic con dat die 3 step glitch ook op de radar zit en wat doen ze een paar dagen later? Ze maken er een puinhoop van.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:18 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Heel brazillie en azie klaagt over spoofers, ceo twittert dat het op de radar zit. Na het killen van bots en scrapers blijft dit over ook he.
Ja Brazilie heeft het pas een paar dagen, daarom het geklaag, itt andere locaties is het duidelijk in Brazilie dat de lvl 34's echt onmogelijk zijn. (op een paar rare toeristen na misschien).quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Brazilië heeft, toen ik een paar dagen geleden had gecheckt, geen Pokémon GO, dus dat klagen snap ik niet zo. Kijk is naar die Twitter van Pokémon GO van een week geleden. Heel veel Brazilianen die Pokémon GO willen. CEO kan zoveel willen, maar zoals eerder werd gezegd is het begrijpelijk dat de prioriteit laag zit. Die CEO zei tijdens comic con dat die 3 step glitch ook op de radar zit en wat doen ze een paar dagen later? Ze maken er een puinhoop van.
Ze kunnen veel dingen zeggen, maar of ze het waar gaan maken is een 2e. Fix zoveel mogelijk bugs/glitches wat je kan fixen. De rest komt later wel.
Mja dat jij niet weet dat het in Brazilië gereleased is, een halve dag nadat ze unknown6 daadwerkelijk gingen gebruiken ...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 16:07 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Brazilië heeft, toen ik een paar dagen geleden had gecheckt, geen Pokémon GO, dus dat klagen snap ik niet zo. Kijk is naar die Twitter van Pokémon GO van een week geleden. Heel veel Brazilianen die Pokémon GO willen. CEO kan zoveel willen, maar zoals eerder werd gezegd is het begrijpelijk dat de prioriteit laag zit. Die CEO zei tijdens comic con dat die 3 step glitch ook op de radar zit en wat doen ze een paar dagen later? Ze maken er een puinhoop van.
Ze kunnen veel dingen zeggen, maar of ze het waar gaan maken is een 2e. Fix zoveel mogelijk bugs/glitches wat je kan fixen. De rest komt later wel.
Ik heb net gezegd een paar dagen geleden. Ik weet ook wel dat het nu al beschikbaar is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 21:42 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Mja dat jij niet weet dat het in Brazilië gereleased is, een halve dag nadat ze unknown6 daadwerkelijk gingen gebruiken ...
Vandaag is oceanie en nog wat grut erbij
Goede nieuws is ook dat de unknown6 gekraakt is, kijken of er wat nuttigs mee gedaan gaat/kan worden op het gebied van scrapen weer. Ben alleen bang dat zodra sites als pokevision weer online gaan en de servers het niet trekken en niantic zal moeten gaan optreden om de server load binnen de perken te houden.
Pokevision doet het al bijna een week niet.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef Rijpie het volgende:
pokevision in de OP werkt niet meer...
Nu de API voor devices anders dan apple en android zijn gewijzigd, zijn er nog apps die wel werken op die devices? Ik heb het over de trackers, niet de spoofer apps. Poke radar werkt niet meer, smart poke v2 ook niet meer, zin er nog andere?
Alle OUDE API gebruikende zooi werkt niet meer, of moet geupdate. Vannacht is een nieuwe API gereleased, ben nu bezig mijn pokeminer aan te passen bijv.quote:Op zondag 7 augustus 2016 01:37 schreef Rijpie het volgende:
pokevision in de OP werkt niet meer...
Nu de API voor devices anders dan apple en android zijn gewijzigd, zijn er nog apps die wel werken op die devices? Ik heb het over de trackers, niet de spoofer apps. Poke radar werkt niet meer, smart poke v2 ook niet meer, zin er nog andere?
Is er al een bot die nu goed werkt?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:32 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
En we zijn terug in zakenKijken hoe lang dit duurt
Twijfel nu tussen updaten app voor android, eigenaar is ermee gestopt op aandringen van Niantic, aan de andere kant is dit veel gemakkelijker. Thuis scan laten lopen en dat doorgooien naar telefoon, altijd realtime map en op de fiets kom je toch niet van die map af ...
Ik hoop het niet, maar dat zal niet lang meer duren gok ik.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:10 schreef Furdinand het volgende:
[..]
Is er al een bot die nu goed werkt?
Waarom hoop je van niet? :pquote:Op zondag 7 augustus 2016 11:10 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet, maar dat zal niet lang meer duren gok ik.
Hmm kreeg net wel een update in beeld en daarna ook weer pokemons in beeld.quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:42 schreef Fe2O3 het volgende:
De development versie van die werkt alweer ja volgens mij, maar dat ding is zo irritant om te draaien met de 'paar' accounts die ik gebruik
Welke is dit ?quote:Op zondag 7 augustus 2016 10:32 schreef Fe2O3 het volgende:
[ afbeelding ]
En we zijn terug in zakenKijken hoe lang dit duurt
Twijfel nu tussen updaten app voor android, eigenaar is ermee gestopt op aandringen van Niantic, aan de andere kant is dit veel gemakkelijker. Thuis scan laten lopen en dat doorgooien naar telefoon, altijd realtime map en op de fiets kom je toch niet van die map af ...
quote:Op zondag 7 augustus 2016 11:27 schreef firecow het volgende:
Ik gebruikte deze altijd,
PokemonGoMap-Win
Het was alleen een kwestie van jou api en username en ww te vullen en je kon gaan,
Geen installaties etc
Is deze versie ook alweer beschikbaar ??
Geen zin om via Python27 te lopen kloten want die geeft de hele tijd installatie fouten
Gui heb je geen flikker aan..quote:Op zondag 7 augustus 2016 14:43 schreef Furdinand het volgende:
met necrobot heb je niet zo'n leuke gui als dat ik bij een andere bot had?
maar ik weet nu niet waar hij loopt en of hij wel zo vaak mogelijk over dat charmender nest looptquote:Op zondag 7 augustus 2016 14:47 schreef Djurres het volgende:
[..]
Gui heb je geen flikker aan..
Necro is een van de snelste en efficientste bot, waar je ook nog het meest stabiel aan kan instellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |