En een sniper aanzetten ofc.quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:00 schreef amp25 het volgende:
als je wilt spoofen zonder ban
1ste stap je spooft naar de plek van de pokemon
2de stap je klikt op de pokemon GEEN BAL GOOIEN
3de stap je spooft terug naar je huide location
4de stap gooit bal en vangt de pokemon
en je kunt gewoon verder wat je deed als je het goed doet (manual dan he )
met bot moet je dit zo hebben staan
UseSnipeOnlineLocationServer": true,
"UseSnipeLocationServer": true,
"SnipeLocationServer": "localhost",
"SnipeLocationServerPort": 16969,
"GetSniperInfoFromPokezz": true,
"GetOnlyVerifiedSniperInfoFromPokezz": true
"SnipingScanOffset": 0.003,
"SnipeAtPokestops": true,
"SnipeIgnoreUnknownIv": false,
"UseTransferIvForSnipe": true,
te laatquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:24 schreef Djurres het volgende:
Let op, 0.7.2 van necro, niet updaten.
Hij functioneerd niet namelijk
ik heb hem nu opnieuw gedownload van de site en doet het nu wel. vraagt eerst iets over een translation druk y en hij doet hetquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:43 schreef Djurres het volgende:
Die 0.7.2 doet t niet bij mij. Translation file error :S
pogofeeder settingsquote:Op zondag 7 augustus 2016 19:49 schreef Furdinand het volgende:
Ik gebruik pogolocationfeeder als sniper met necrobot maar ik vang er maar weinig pokemon mee. en degene die ik vang zijn alleen marrowaks en slowbros... doe ik iets fout?
zo heb ik het ook staan?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:50 schreef Djurres het volgende:
[..]
pogofeeder settings
{
"Port": 16969,
"UsePokeSnipers": true,
"UseTrackemon": true,
"PokeSnipers2Exe": "",
"RemoveAfter": 15,
"ShowLimit": 30
}
hoe bedoel je?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:55 schreef amp25 het volgende:
je kunt altijd nog zelf invoeren in je config file van je bot die echt wil hebben
wat gebeurt er dan met de locatie die ik invoer? scant hij daar dan constant naar de pokemon die ik op to snipe heb staan ofzo?quote:Op zondag 7 augustus 2016 19:58 schreef amp25 het volgende:
"PokemonToSnipe": {
"Locations": [
{
"Latitude": 48.877144,
"Longitude": 2.348443
},
hier
oke daarom doet hij het dus elke keer niet als ik hem naar amsterdam zetquote:Op maandag 8 augustus 2016 02:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Dat alles wegrent is juist een softban, moet je gewoon 45x een PokeStop spinnen of een paar uur wachten
Je hebt juist met GPS spoofing een veel te grote afstand afgelegd in onmogelijke tijd, daardoor moet je een paar uur wachten totdat die afstand en tijd "logisch" is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |