Ja en wat je niet wil is dat er allemaal mensen met je gaan knuffelen als je net van de muziek staat te genieten. Het is GVD geen Milkshake!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt. En vooral wat je doel is. Als je compleet waus, met klapperende kaken, zonnebril op wilt staan en in je eigen wereld wilt zijn dan neem je meer. Als je vooral een beetje extra blijheid wilt, extra energie, maar wel helder wilt blijven dan is een kwartje genoeg.
Gadverdamme, al dat geknuffelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en wat je niet wil is dat er allemaal mensen met je gaan knuffelen als je net van de muziek staat te genieten. Het is GVD geen Milkshake!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gadverdamme, al dat geknuffel.
Wat dat betreft zijn goede vriendschappen eigenlijk gewoon perfecte relaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokjeGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
AhwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokjeHuh!?
Ja, vaak wel, maar toch mist er ietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn goede vriendschappen eigenlijk gewoon perfecte relaties.
Ach die ene speciale aandacht mist voor je gevoel wel eens, maar ook daar zit een keerzijde aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, vaak wel, maar toch mist er iets.
7! Ik win.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
En dan komen we op het onderwerp dat ik al 5 jaar vrijgezel ben
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een leuk vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokje![]()
Dan moet je naar Amsterdam. Daar lopen de homo's gewoon los vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk vriendje
Maar ik haat het om er in mijn eentje rond te lopen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je naar Amsterdam. Daar lopen de homo's gewoon los vandaag.
Welnee, dan ben je juist vrij om te gaan en staan waar je wil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar ik haat het om er in mijn eentje rond te lopen...
Misschien wil ik dat wel niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, dan ben je juist vrij om te gaan en staan waar je wil.
Nou dan blijf je thuis, horizontaal op de bank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel niet...
Weet het wel zeker eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dan blijf je thuis, horizontaal op de bank.
Nu ik zo jouw nickname zie moet ik weer eens nodig naar de KFC toe.quote:
Oh hahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu ik zo jouw nickname zie moet ik weer eens nodig naar de KFC toe.
Bedoel je een snoepje dan een smintje of kaugom? Of bied je gewoon aan random mensen een pilletje aan?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:08 schreef Kaas- het volgende:
Kwartjes doet wel wat bij m'n vriend hoor met z'n 58 kilo. Zeker gezien het enorme aantal mg mdma dat in onze pillen zit (2-3x gemiddeld). En ik begin altijd gewoon met twee kwartjes.
En knuffelen en praten en masseren en weet ik wat allemaal met jan en allemaal om me heen tussen het dansen door vind ik juist geweldig.Zoek meestal contact met anderen door ze een snoepje aan te bieden en voordat je het weet staat die persoon je te masseren terwijl je een super diep gesprek voert.
Noem je dat winnen?quote:
Winegums.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:14 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Bedoel je een snoepje dan een smintje of kaugom? Of bied je gewoon aan random mensen een pilletje aan?
Ik heb ook uren staan praten met mensen. En dan ineens een por krijgen, zo van: Ga eens dansen!
Hij zei knul tegen me.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:53 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoe kan dat, Stu. Je bent zo'n leuke knul!
Moet je niet op een kade staan als rasechte Amsterdamse Queen?quote:
Nee na al die jaren heb ik het wel gezien. Ik laat het over aan de jongere garde.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:57 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je niet op een kade staan als rasechte Amsterdamse Queen?
Moet ik je tillen in je kist of ga je zelf liggen?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:59 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee na al die jaren heb ik het wel gezien. Ik laat het over aan de jongere garde.
Gatverdamme. Moet er niet aan denken. Heb ook nog wel eens de fout gemaakt een banaan te halen na een festival. Smerigste ooit! Alsof ik op een bal papier maché aan het malen wasquote:
SAJ zwelgt gewoon graag in zelfmedelijden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet ik je tillen in je kist of ga je zelf liggen?
Ik heb een paar jaar jouw invloed moeten missenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jullie zijn nog steeds niet echt goed in beledigen.
En je woont nog wel in Rotterdam...schande!quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar jouw invloed moeten missen.
Maar lief dat je op jouw eigen manier zegt dat je me gemist hebt.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb een paar jaar jouw invloed moeten missen.
Kloptquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En je woont nog wel in Rotterdam...schande!
Lijkt me logischquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:09 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Maar lief dat je op jouw eigen manier zegt dat je me gemist hebt.
Dat meen je nietquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Vlarp het volgende:
[..]
SAJ zwelgt gewoon graag in zelfmedelijden.
Vind ik niet nodigquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
En jullie zijn nog steeds niet echt goed in beledigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |