Ja en wat je niet wil is dat er allemaal mensen met je gaan knuffelen als je net van de muziek staat te genieten. Het is GVD geen Milkshake!.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:30 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Klopt. En vooral wat je doel is. Als je compleet waus, met klapperende kaken, zonnebril op wilt staan en in je eigen wereld wilt zijn dan neem je meer. Als je vooral een beetje extra blijheid wilt, extra energie, maar wel helder wilt blijven dan is een kwartje genoeg.
Gadverdamme, al dat geknuffelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja en wat je niet wil is dat er allemaal mensen met je gaan knuffelen als je net van de muziek staat te genieten. Het is GVD geen Milkshake!.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Gadverdamme, al dat geknuffel.
Wat dat betreft zijn goede vriendschappen eigenlijk gewoon perfecte relaties.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.God created gays so fat chicks could have friends.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokjeGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
AhwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokjeHuh!?
Ja, vaak wel, maar toch mist er ietsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn goede vriendschappen eigenlijk gewoon perfecte relaties.
Ach die ene speciale aandacht mist voor je gevoel wel eens, maar ook daar zit een keerzijde aan.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja, vaak wel, maar toch mist er iets.
7! Ik win.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:41 schreef Vlarp het volgende:
En dan komen we op het onderwerp dat ik al 5 jaar vrijgezel ben
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:40 schreef Rezania het volgende:
Ik wil ook een leuk vriendjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#hondenfilter #lekkerhip #lekkergek #bushokje![]()
Dan moet je naar Amsterdam. Daar lopen de homo's gewoon los vandaag.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:44 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ik wil ook een leuk vriendje
Maar ik haat het om er in mijn eentje rond te lopen...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan moet je naar Amsterdam. Daar lopen de homo's gewoon los vandaag.
Welnee, dan ben je juist vrij om te gaan en staan waar je wil.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:55 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maar ik haat het om er in mijn eentje rond te lopen...
Misschien wil ik dat wel niet...quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:56 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Welnee, dan ben je juist vrij om te gaan en staan waar je wil.
Nou dan blijf je thuis, horizontaal op de bank.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:02 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Misschien wil ik dat wel niet...
Weet het wel zeker eigenlijk
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nou dan blijf je thuis, horizontaal op de bank.
Nu ik zo jouw nickname zie moet ik weer eens nodig naar de KFC toe.quote:
Oh hahaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nu ik zo jouw nickname zie moet ik weer eens nodig naar de KFC toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |