sommige positief, sommige negatief. Aan het eind van de dag maakt het weinig uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
Maar het feit dat Mortie niet kan voorstellen dat een brexit economische gevolgen heeft zegt genoeg
Zag laatst don zn dagsalaris.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee. Maar pak 2 ton per jaar dus zit zelf ook niet meer zo vaak op fok lol
Als je niets hebt, eens.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
sommige positief, sommige negatief. Aan het eind van de dag maakt het weinig uit
Nee jodenloontje mja. Moet het er maar mee doen komende tijdquote:
Zei je al dat hij zoveel vpakt jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst don zn dagsalaris.
En hij is mod.
koekoek
Hij is talentvol.quote:
nja is wel chill tochquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee jodenloontje mja. Moet het er maar mee doen komende tijd
swsquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:45 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nja is wel chill toch
vind werken beter dan thuiszitten
meeste mensen hebben niets.quote:
Meeste mensen kunnen verkiezingen beinvloeden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:45 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
meeste mensen hebben niets.
En de happy few kunnen het wel lijen. Die riggen al eeuwen het politieke en economische systeem in hun voordeel
en als Viva hem nu geld biedt om te komen modden?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zag laatst don zn dagsalaris.
En hij is mod.
koekoek
Als dat veel is, neem ik aan dat ie dat altijd zou doenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:46 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
en als Viva hem nu geld biedt om te komen modden?
Als je al zeker bent van een goed leven. Dan wel ja.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:48 schreef Mortaxx het volgende:
Of anders gesteld. Hij besteed tijd aan fok die hij als talentvol persoon ook kan gebruiken om flink geld te incasseren
Niet alles draait om geld. TOEWIJDING
je moet toch wat als je in het afvoerputje van de arbeidsmarkt zitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Maarja. Ik houd er over op.
Geloof er vooral in
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
je moet toch wat als je in het afvoerputje van de arbeidsmarkt zit
16 augquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:52 schreef Insomnia_ het volgende:
wel benieuwd wanneer ajax - rostov nu daadwerkelijk is
SOwieso Russen scoren echt niet zo vaak hoor?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
4-1 denk ik over de 2 wedstrijden
4 keerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
SOwieso Russen scoren echt niet zo vaak hoor?
Hoeveel scoorde ze tegen belgjes
Vond Anderlecht ook matig tegen Feyenoord.quote:
hoop feyenoord wel leuke lotingquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vond Anderlecht ook matig tegen Feyenoord.
Mja we will see.
Zolajng ze die mof maar thuis laten, die was slecht
Vooral makkelijk door te komen. Leuke potjes mogen in de KOquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hoop feyenoord wel leuke loting
Interesseert me niks.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vooral makkelijk door te komen. Leuke potjes mogen in de KO
Wil je alle3 de uitpotjes live zien?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 01:59 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Interesseert me niks.
3 leuke tripjes graag
Ja met mn broertje.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wil je alle3 de uitpotjes live zien?
Nou nouquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:01 schreef Insomnia_ het volgende:
Bij een leuke wedstrijd laat ik me misschienw el voor een thuiswedstrijd overhalen.
Over paar maanden is sv van mn brada ook afgelopenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nou
Kom je nog in Nederland ook
Eerste wedstrijd in stadion zonder alcohol ook toch?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Over paar maanden is sv van mn brada ook afgelopen
voor mij?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste wedstrijd in stadion zonder alcohol ook toch?
Post van bijna 2 jaar geleden, maar Casey Neistatquote:
Ja toch?quote:
Hoezo zou dat niet kunnenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
Vind het wel kapot jammer dat ik niet echt met mn broerjte naar uittripjes kan gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |