Lekker extra uren om te vertrekken naar de Tsjechische Republiek?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
viespeukje
ik zit te werken50+ uur deze week rip
Hier is het aardig weer. Veel mensen aan het strand.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Omdat het nauwelijks zomer is te noemen.
matig
ja zoiets denk ikquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker extra uren om te vertrekken naar de Tsjechische Republiek?
Ik kijk alleen de echte sporten eerlijk gezegdquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel vermakelijk
Judo vind ik ook altijd wel leuk om te zien
Eigenlijk de meeste sporten wel
Behalve tafeltennis en badminton enzo
Tafeltennisgodenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik vind het wel vermakelijk
Judo vind ik ook altijd wel leuk om te zien
Eigenlijk de meeste sporten wel
Behalve tafeltennis en badminton enzo
Wat versta jij onder echte sportenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kijk alleen de echte sporten eerlijk gezegd
Ja dat ziet er echt bizar snel uitquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Tafeltennisgoden
Zo Vies snel gaat dat. Kon ik niet aan tippen toen ik nog competitie speelde helaas
Atletiekquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder echte sporten
Gewichtheffenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Wat versta jij onder echte sporten
Maar hockey en handbal horen daar niet bij volgens jou?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:58 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Atletiek
Wielrennen
De a-klasse balsporten
C-sporten.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Maar hockey en handbal horen daar niet bij volgens jou?
Niet zo bijzonder. Beetje 13 dozijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 12:59 schreef Paxcon het volgende:
Fok-it wat vind jij van estavana polman
Neequote:
Kan zo tig sporten noemen op de OS die saaier zijnquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Dat is qua kijkvermaak echt 1 van de saaiere sporten
Ja stiekem heb je wel een punt hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee
Dat is qua kijkvermaak echt 1 van de saaiere sporten
Boogschietenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 13:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kan zo tig sporten noemen op de OS die saaier zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |