Dan zul je dus voor altijd in onwetendheid blijvenquote:
Het meeste wordt volgensm ij gewoon prima besteed hoor, ben niet zo`n complotdenkerquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:42 schreef Insomnia_ het volgende:
Al ben ik geloof ik wel een van de weinige die nog in charity geloofd
quote:
gvd nare manquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan zul je dus voor altijd in onwetendheid blijven
Misschien olifantjesquote:
badass over herequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Mortaxx het volgende:
Moest net naar huis fietsen maar geen licht. Was stuk omgereden om politie te ontwijken kom ik ze alsnog drie maal tegen. Maar niet tegen gehouden
En straathonden, orca`s.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat is wel leuk. Doe ook tijgers.
En ezels.
en de asielzoekers danquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En straathonden, orca`s.
Aapjes
Zu viel
Jij begint echt op Mikey te lijkenquote:
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begint echt op Mikey te lijken
mortie wordt steeds verbitterde dat ie nog steeds skeer isquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij begint echt op Mikey te lijken
quote:
Ik weet wel dat er veel aan de strijkstok blijf hangen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het meeste wordt volgensm ij gewoon prima besteed hoor, ben niet zo`n complotdenker
Mooiste was kankeren dat de eenmalige tegemoetkoming van de wajong verdweenquote:
doe ook haaienquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En straathonden, orca`s.
Aapjes
Zu viel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |