Legia heeft easy loting.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen politiek georienteerde goede doelen oke?
Nee dat is lamequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:24 schreef Insomnia_ het volgende:
Alleen geen politiek georienteerde goede doelen oke?
pff klote zeg. Ik had in jeugd ook last van rug altijd maar sinds ik weer voetbal eigenlijk niet meer. Niet zo erg als jij natuurlijk maar wie weet helpt die krachttraining wel watquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
JaEigenlijk gewoon 24/7 pijn. Alleen als ik slaap of zwem merk ik er weinig van
[..]
Ja net zoals skoftig.Heb familie wonen in westfries gebied
Werd je houding beter door voetballen of?quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:26 schreef JanCees het volgende:
[..]
pff klote zeg. Ik had in jeugd ook last van rug altijd maar sinds ik weer voetbal eigenlijk niet meer. Niet zo erg als jij natuurlijk maar wie weet helpt die krachttraining wel wat
Jaquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:27 schreef JanCees het volgende:
Skoftig is wel het bekendste woordje west-fries hé flips
Denk dat ik ook al weet welke jij wil jaquote:
welkequote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat ik ook al weet welke jij wil ja
Dat is wel jammer dat het geen resultaat nog geeft.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werd je houding beter door voetballen of?
Ja ik had gehoopt dat zwemmen zou helpen. Maar ik zwem nu al zeker 3 maanden 2x p/w en geen merkbaar resultaatIk hoop ook dat krachttraining wel wat resultaat geeft.
[..]
JaAls ik ook merk hoe vaak mijn neef skoftig zegt als ik hem zag
Het was moeilijk om het niet op te merken
Project Street Dogs?quote:
ga dan slapen sukkelquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:32 schreef JanCees het volgende:
Weet niet of mijn zinnen nog ergens op slaan want heb mij ogen half open
is dit blanke rapquote:
Jij moet niet zoveel vinden.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja daar ben ik blij mee maar ik vind het sneu voor jou dat je dan zo moe bent en alles
louf ken lang anquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:34 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ja daar ben ik blij mee maar ik vind het sneu voor jou dat je dan zo moe bent en alles
Hoezo niet insoquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:35 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Jij moet niet zoveel vinden.
Waneer begint je baan
yesquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:30 schreef Insomnia_ het volgende:
Legia - Dundalk spelen dus voor miljoenen, Stijn?
Ik niet.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geen idee. Ik weet niets en toch heb ik VERTROUWEN.
Jij bent moe tochquote:
gelukkigquote:
jaaaa jaaaa ik ga al ik ga alquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef JanCees het volgende:
Zegt flips tegen mij terwijl ze er om 5 uur uit moet
Waarom zou je naar Rostov kijken.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik niet.
Heb dat rostov aantal keer gezien spelen.
Degelijk hoor
In Polen kijk ik nog wel eens Russische competitie.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je naar Rostov kijken.
quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:38 schreef Insomnia_ het volgende:
fokkie is nu een charity aan het bedenken
Dit zie ik jezelf niet aandoen.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
In Polen kijk ik nog wel eens Russische competitie.
Vandaar.
Russische competitie is beter dan eredivisie hoorquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit zie ik jezelf niet aandoen.
Veel saaiere wedsttrijden welquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russische competitie is beter dan eredivisie hoor
Zal best.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 00:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Russische competitie is beter dan eredivisie hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |