abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164251338
Na alles wat we in de kringloop al meegemaakt hebben met mijn broer is het gerust een wonder te noemen dat ie er nog loopt.
Na alle schade , misstanden en kostenposten die ie gemaakt had door het simpelste werk nog te verkloten leek het laatste krediet verschoten te zijn.
Was dit alles nog net te behappen, het allerergste en meest terugkerende probleem was toch wel het probleem hoe ie met vrouwen omging.
Of het nu klanten of vrouwelijke medewerkers waren, ze werden begluurd, dubbelzinnig aangesproken en constant door hem gestalkt.
Ongewenste intimiteiten nog net niet want daar heeft ie de ballen niet voor, hij is zo laf als een wezel en bang dat ie een klap in zijn smoelwerk krijgt van de dames in kwestie oftewel die ouwe.
Dat het een perv is is echter wel duidelijk.

Nu, na alle ellende en rampspoed bleek er wonder boven wonder eindelijk toch een goed plekje voor hem gevonden waar ie het minste zeer doet...
Namelijk kappersassistent!

Bij de kringloop heeft die ouwe, berekenend en praktisch als ie is, gebruik gemaakt van de capaciteiten van ene Miranda om een extra afdeling op te zetten.
Miranda is 19 jaar en loopt stage, één van haar capaciteiten en talenten blijkt echter kapster te zijn.
Hier heeft ze eens als aanvulling een opleiding voor gevolgd op verzoek van vrouwelijke zowel als mannelijke collega´s heeft ze deze stuk voor stuk met goed resultaat een keer geknipt.
Hierdoor kreeg die ouwe de inval om haar een aanbod te doen en een kappershoek in de winkel in te richten.
Tussen de afdelingen van de meubels, prullaria, kleding en sportartikelen is er nu dus een kappersafdeling waar men zich door Miranda kan laten knippen, compleet met kappersstoel, kaptafel met spullen, droogkap en stoelen voor de wachtenden...het ziet er allemaal erg compleet uit.
Deze afdeling doet goede zaken en die ouwe is zeer tevreden.

De rol van mijn broer? Hij mag de haren opvegen en de wachtende klanten van koffie en thee voorzien... _O-
Buiten dat is ie ook nog steeds manusje van alles wat er voor de rest aan onderhoud en karweitjes moet gebeuren... :')

Nu was ik er onlangs ook om mijn tapijtnek in te laten korten, gratis als familielid zijnde natuurlijk, maar wel keurig afwachten zoals de rest!
Terwijl ik half om half zo?n blaadje lees zie ik dat er voor mij een bloed en echt bloedmooie milf aan de beurt is! :P
Midden dertig, lang blond haar, goede rondingen, kort gerokt, en eindeloos lange benen! :9
Ze had ook nog eens een decolleté waar je een moord voor zou doen! :9~

Toen deze aan de beurt was vroeg ze aan Miranda of de afdeling sieraden nog extra service verleende, dit was inderdaad zo.
Het is namelijk mogelijk om sieraden in de kringloop aan te laten passen of te laten bewerken.
De vraag van de milf was of er een haarlokje van haar verwerkt kon worden in een zilveren medaillon dat ze bij zich had als geschenk voor haar dochter later.
Dit bleek nog mogelijk en mijn broer werd er bij geroepen.
Hij kreeg de afgeknipte haarlok en het medaillon in handen geduwd om dit naar de sieradenafdeling te brengen. :7
Het medaillon kon hij rustig in zijn zak doen, maar aangezien er even geen boterhammenzakje of envelop beschikbaar was was hij even genoodzaakt om de haarlok in zijn hand bij elkaar te houden...

Onderweg naar de sieradenafdeling werd hij echter aangesproken door Peter, de floormanager, dat er een probleem op het herentoilet was aangaande de zeeppomp, hier moest vanwege de drukte direct naar gekeken worden!
Mijn broer dus gelijk richting herentoilet om daar even te kijken.
Het probleem was snel duidelijk, de pomp die aan de muur vastgeklonken zat had last van een vastzittende knop.
Met zijn rechterhand oefende mijn boer wat geweld uit waarmee hij de knop los kreeg.
Hierdoor kwakte er wat zeep tegen de wc-deur omdat het tuitje ook wat verkeerd afgesteld stond.
mijn broer besloot hier later maar even naar te kijken als hij zijn handen helemaal vrij had maar hij besloot eerst maar even zijn behoefte te doen in de urinoir om daarna gelijk eerst naar de sieradenafdeling te gaan...
Ondertussen was die ouwe in een niet al te best humeur, hij had weer een klacht gekregen van een vrouwelijke medewerkster dat zijn zoon herhaaldelijk om haar heen liep te kwijlen en haar om de haverklap mee uit vroeg.
vastbesloten dat er maar eens voorgoed een einde aan moest aan dat gezeik met mijn broer met die wijven zocht ie de winkelvloer af, deed navraag bij de kappersafdeling.
Toen ie hoorde dat mijn broer even naar de sieradenafdeling was maar besloot ie eerst maar even naar de wc te gaan.... :')

Bij het openen van de pleedeur , die mijn broer uit gemakzucht even niet op slot had gedaan trof ie echter het volgende aan!
Mijn broer die net zijn gulp dichtritste, in zijn hand een pluk haar had en een kwak witte substantie tegen de binnenkant van de pleedeur! 8)7
Dit enige seconden verwerkend en bij elkaar optellend kreeg ie een kop als een boei en kon mijn broer nog net de woorden tegen hem uitbrengen,,, ´´Hee pa.. waster?..je word zo rood?´´...
hij had het amper uit zijn bakkes of die ouwe slaakte een kreet die de hele kringloop doorging, klanten en personeel deed schrikken, kleine kinderen deed verlammen en de aanwezige honden liet blaffen!
Hij gaf zijn ´´perverse´´ zoon een rechtse directe die hem bij inslag gelijk een bloedneus bezorgde!
Daarna trok ie hem van blinde woede de wc af zo de winkelruimte in! omdat mijn broer niet de gelegenheid had gehad zijn broek op te trekken en dicht te doen viel deze voor het oog van iedereen op zijn enkels terwijl die ouwe hem met schoenen met stalen neuzen rondom zijn blote middel keihard en genadeloos de winkel door schopte!!!!
´´VIEZERIK!!!!! UITSCHOT!!!!! LAMLUL!!!!! ZIEKELIJK FIGUUR!!!!! HET IS NU DEFINITIEF AFGELOPEN MET JOU!!!!!! IK TRAP JE ER DEFINITIEF UIT!!!! OVERSEKSTE MANIAK!!!!!OVERGEILE ROTHOND!!!!!!

Terwijl mijn broer de klappen af probeerde te weren greep die ouwe hem bij zijn strot en vielen beide over een mobiel rek met kleding dat door een vrouwelijk personeelslid naar de kleding-afdeling werd gebracht...

Ik , Peter de floormanager en een paar anderen kwamen er op af, pakten die ouwe beet en probeerde hem uit alle macht van mijn broer af te trekken, die daar in zijn blote togus rood aan lag te lopen met uitpuilende ogen...
Dit viel niks mee! :{w

Later...toen we die ouwe het kantoor hadden binnen gesleept en ie na vrijwel een half uur pas weer aanspreekbaar was werd het verhaal hem door peter en Miranda duidelijk gemaakt...
Verbouwereerd keek ie mijn broer aan die door de bedrijfshulpverleners werd opgelapt.
deze kon alleen maar jankend en snikkend bevestigend knikken...
Hij was op diverse plaatsen geraakt waarvan de pijnlijkste zijn klokkenspel waardoor ie niet kon praten..
Hier werd ter verkoeling ijslolly's opgelegd uit de consumptieafdeling..
Terwijl het voorhoofd van die achterover leunende ouwe gedept werd met een koud washandje zat ie te prevelen...
´´Ik..ik dacht echt dat die..dat die viezerik... met een pluk haar....´´

Resultaat: Klanten (en vooral moeders met kinderen) gechoqueerd en huilend de deur uit, in de eerste plaats door het geweld, in de tweede plaats de naaktloperij van mijn broer.
Naam en reputatieschade voor de kringloop en als klap op de vuurpijl had miranda van schrik zo´n gigantische pluk haar van de milf afgeknipt dat deze het na een hysterische schreeuwpartij en een enorme huilbui nu met een halve kale schedel moet doen.
Ze flipte helemaal toen haar ter compensatie een oubollige bruine krullenpruik werd aangeboden van de cosmetica-afdeling... :')

Klacht: Na alle tumult en het sluiten van de deuren wilde ik nog even kakken maar de zeeppomp zat weer vast en bovendien was de toiletrol leeg... :'(

[ Bericht 0% gewijzigd door Werkman op 05-08-2016 23:39:30 ]
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:54:49 #2
459277 Bieberrr
Justin Bieber
pi_164251399
Haha, een boek :')

Dit gaat echt niemand lezen :W
What do you mean?
Capuchon_jongen for mod 2016!
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:55:31 #3
456593 Jinkx
It's Monsoon season!
pi_164251413
Ik heb gelachen :D

ook deze kan in je topic met verhalen
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 20:55:36 #4
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_164251415
_O_ _O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_164251432
kuttopic niet gelezen
pi_164251438
Wtf _O_ _O-
pi_164251470
_O-
pi_164251532
_O- godverdomme prachtig Werkman.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:05:58 #9
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_164251612
Ik had hele hoge verwachtingen. Die zijn gewoon overtroffen _O_
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:07:08 #10
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_164251635
:Y)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_164251665
Pareltje.
pi_164251707
Briljant topic weer werkman. _O-

Je pa mag het overigens wel een beetje rustiger aan doen. :P Kan me niet voorstellen dat al dat geschreeuw en commotie goed kan zijn voor z'n oude hart.
NEE!
  Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:12:29 #13
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_164251768
Ik sta op de dmlijst :s)
Ik hoor erbij
Snif
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:23:28 #14
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164252024
Hele OP gelezen. Kuttopic. :') :r
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_164252117
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:51 schreef Werkman het volgende:
Na alles wat we in de kringloop al meegemaakt hebben met mijn broer is het gerust een wonder te noemen dat ie er nog loopt.
Na alle schade , misstanden en kostenposten die ie gemaakt had door het simpelste werk nog te verkloten leek het laatste krediet verschoten te zijn.
Was dit alles nog net te behappen, het allerergste en meest terugkerende probleem was toch wel het probleem hoe ie met vrouwen omging.
Of het nu klanten zowel als vrouwelijke medewerkers waren, ze werden begluurd, aangesproken en constant door hem gestalkt.
Ongewenste intimiteiten nog net niet want daar heeft ie de ballen niet voor, hij is zo laf als een wezel en bang dat ie een klap min zijn smoelwerk krijgt van de dame s in kwestie oftewel die ouwe.
Dat het een perv is is echter wel duidelijk.

Nu, na alle ellende en rampspoed bleek er wonder boven wonder eindelijk toch een goed plekje voor hem gevonden waar ie het minste zeer doet...
Namelijk kappersassistent!

Bij de kringloop heeft die ouwe, berekenend en praktisch als ie is, gebruik gemaakt van de capaciteiten van ene Miranda om een extra afdeling op te zetten.
Miranda is 19 jaar en loopt stage, één van haar capaciteiten en talenten blijkt echter kapster te zijn.
Hier heeft ze eens als aanvulling een opleiding voor gevolgd op verzoek van vrouwelijke zowel als mannelijke collega´s heeft ze deze stuk voor stuk met goed resultaat een keer geknipt.
Hierdoor kreeg die ouwe de inval om haar een aanbod te doen en een kappershoek in de winkel in te richten.
Tussen de afdelingen van de meubels, prullaria, kleding en sportartikelen is er nu dus een kappersafdeling waar men zich door Miranda kan laten knippen, compleet met kappersstoel, kaptafel met spullen, droogkap en stoelen voor de wachtenden...het ziet er allemaal erg compleet uit.
Deze afdeling doet goede zaken en die ouwe is zeer tevreden.

De rol van mijn broer? Hij mag de haren opvegen en de wachtende klanten van koffie en thee voorzien... _O-
Buiten dat is ie ook nog steeds manusje van alles wat er voor de rest aan onderhoud en karweitjes moet gebeuren... :')

Nu was ik er onlangs ook om mijn tapijtnek in te laten korten, gratis als familielid zijnde natuurlijk, maar wel keurig afwachten zoals de rest!
Terwijl ik half om half zo?n blaadje lees zie ik dat er voor mij een bloed en echt bloedmooie milf aan de beurt is! :P
Midden dertig, lang blond haar, goede rondingen, kort gerokt, en eindeloos lange benen! :9
Ze had ook nog eens een decolleté waar je een moord voor zou doen! :9~

Toen deze aan de beurt was vroeg ze aan Miranda of de afdeling sieraden nog extra service verleende, dit was inderdaad zo.
Het is namelijk mogelijk om sieraden in de kringloop aan te laten passen of te laten bewerken.
De vraag van de milf was of er een haarlokje van haar verwerkt kon worden in een zilveren medaillon dat ze bij zich had als geschenk voor haar dochter later.
Dit bleek nog mogelijk en mijn broer werd er bij geroepen.
Hij kreeg de afgeknipte haarlok en het medaillon in handen geduwd om dit naar de sieradenafdeling te brengen. :7
Het medaillon kon hij rustig in zijn zak doen, maar aangezien er even geen boterhammenzakje of envelop beschikbaar was was hij even genoodzaakt om de haarlok in zijn hand bij elkaar te houden...

Onderweg naar de sieradenafdeling werd hij echter aangesproken door Peter, de floormanager, dat er een probleem op het herentoilet was aangaande de zeeppomp, hier moest vanwege de drukte direct naar gekeken worden!
Mijn broer dus gelijk richting herentoilet om daar even te kijken.
Het probleem was snel duidelijk, de pomp die aan de muur vastgeklonken zat had last van een vastzittende knop.
Met zijn rechterhand oefende mijn boer wat geweld uit waarmee hij de knop los kreeg.
Hierdoor kwakte er wat zeep tegen de wc-deur omdat het tuitje ook wat verkeerd afgesteld stond.
mijn broer besloot hier later maar even naar te kijken als hij zijn handen helemaal vrij had maar hij besloot eerst maar even zijn behoefte te doen in de urinoir om daarna gelijk eerst naar de sieradenafdeling te gaan...
Ondertussen was die ouwe in een niet al te best humeur, hij had weer een klacht gekregen van een vrouwelijke medewerkster dat zijn zoon herhaaldelijk om haar heen draaide en haar om de haverklap mee uit vroeg.
vastbesloten dat er maar eens voorgoed een einde aan moest aan dat gezeik met mijn broer met die wijven zocht ie de winkelvloer af, deed navraag bij de kappersafdeling.
Toen ie het verhaal over de haarlok en het medaillon hoorde en dat mijn broer er mee naar de sieradenafdeling was maar besloot ie eerst maar even naar de wc te gaan.... :')

Bij het openen van de pleedeur , die mijn broer uit gemakzucht even niet op slot had gedaan trof ie echter het volgende aan!
Mijn broer die net zijn gulp dichtritste, in zijn hand een pluk haar had en een kwak witte substantie tegen de binnenkant van de pleedeur! 8)7
Dit enige seconden verwerkend en bij elkaar optellend kon mijn broer nog net de woorden uitbrengen,,, ´´Hee pa.. waster?..je word zo rood?´´...
hij had het amper uit zijn bakkes of die ouwe slaakte een kreet die de hele kringloop doorging, klanten en personeel deed schrikken, kleine kinderen deed verlammen en de aanwezige honden liet blaffen!
Hij gaf zijn ´´perverse´´ zoon een rechtse directe die hem bij inslag gelijk een bloedneus bezorgde!
Daarna trok ie hem van blinde woede de wc af zo de winkelruimte in! omdat mijn broer niet de gelegenheid had gehad zijn broek op te trekken en dicht te doen viel deze voor het oog van iedereen op zijn enkels terwijl die ouwe hem met schoenen met stalen neuzen rondom zijn blote middel keihard en genadeloos de winkel door schopte!!!!
´´VIEZERIK!!!!! UITSCHOT!!!!! LAMLUL!!!!! ZIEKELIJK FIGUUR!!!!! HET IS NU DEFINITIEF AFGELOPEN MET JOU!!!!!! IK TRAP JE ER DEFINITIEF UIT!!!! OVERSEKSTE MANIAK!!!!!OVERGEILE ROTHOND!!!!!!

Terwijl mijn broer de klappen af probeerde te weren greep die ouwe hem bij zijn strot en vielen beide over een mobiel rek met kleding dat door een vrouwelijk personeelslid naar de kleding-afdeling werd gebracht...

Ik , Peter de floormanager en een paar anderen kwamen er op af, pakten die ouwe beet en probeerde hem uit alle macht van mijn broer af te trekken, die daar in zijn blote togus rood aan lag te lopen met uitpuilende ogen...
Dit viel niks mee! :{w

Later...toen we die ouwe het kantoor hadden binnen gesleept en ie na vrijwel een half uur pas weer aanspreekbaar was werd het verhaal hem door peter en Miranda duidelijk gemaakt...
Verbouwereerd keek ie mijn broer aan die door de bedrijfshulpverleners werd opgelapt.
deze kon alleen maar jankend en snikkend bevestigend knikken...
Hij was op diverse plaatsen geraakt waarvan de pijnlijkste zijn klokkenspel waardoor ie niet kon praten..
Hier werd ter verkoeling ijslolly's opgelegd uit de consumptieafdeling..
Terwijl het voorhoofd van die achterover leunende ouwe gedept werd met een koud washandje zat ie te prevelen...
´´Ik..ik dacht echt dat die..dat die viezerik... met een pluk haar....´´

Resultaat: Klanten (en vooral moeders met kinderen) gechoqueerd en huilend de deur uit, in de eerste plaats door het geweld, in de tweede plaats de naaktloperij van mijn broer.
Naam en reputatieschade voor de kringloop en als klap op de vuurpijl had miranda van schrik zo´n gigantische pluk haar van de milf afgeknipt dat deze het na een hysterische schreeuwpartij en een enorme huilbui nu met een halve kale schedel moet doen.
Ze flipte helemaal toen haar ter compensatie een oubollige bruine krullenpruik werd aangeboden van de cosmetica-afdeling... :')

Klacht: Na alle tumult en het sluiten van de deuren wilde ik nog even kakken maar de zeeppomp vast weer vast en bovendien was de toiletrol leeg... :'(
Mooi verhaal weer! Thnx voor dm! :D
pi_164252123
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:23 schreef KaBuf het volgende:
Hele OP gelezen. Kuttopic. :') :r
Ga maar snel weer weg Kabuf. Dan daalt het kuttopic gehalte drastisch
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:30:10 #17
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_164252165
quote:
18s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:28 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ga maar snel weer weg Kabuf. Dan daalt het kuttopic gehalte drastisch
Ik ga wel weer terug naar je moeder. :9~
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  † In Memoriam † vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:33:32 #18
88815 The_Emotion
98.3
pi_164252230
Prachtig topic weer.

Wanneer weer eentje met paint? ;)
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
pi_164252291
Verzonnen kuttopic.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:39:29 #20
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_164252376
Wat heb ik zojuist gelezen :{ :D :')
  Forum Admin vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:48:11 #21
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_164252577
Gelezen tijdens het kakken. Ook hier is de zeep op. Nog wel papier genoeg.
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_164252612
Thuis lezen _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ *O* *O* *O*
Ik zwaai naar dieren.
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 21:53:29 #23
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_164252730
Werkman-topics altijd ♡
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
pi_164252791
_O-

Hoe verzin je het. :')
pi_164254082
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 21:55 schreef TargaFlorio het volgende:
_O-

Hoe verzin je het. :')
NIET! :(
  vrijdag 5 augustus 2016 @ 22:53:29 #27
445528 DerRabbit
Zijne Konijnlijkheid
pi_164254254
Kijk, dit zijn de pareltjes die het waard zijn om te lezen ^O^

_O_ Werkman _O_ Hulde _O_
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
pi_164254317
Werkman topic _O_
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_164255557
^O^ ^O^
5 Ferrari's op videoband!
  zaterdag 6 augustus 2016 @ 00:30:43 #30
436335 pinman
Ik haat Transformers
pi_164263585
Geweldig weer _O- _O_
pi_164263854
Man man. Heerlijk. _O-
Ich hock in meinem Bonker
pi_164264295
:')
Zonder wrijving geen glans
pi_164264382
Werkman topics _O_

Pareltje weer
Even a broken clock is right twice a day.
pi_164335392
Prachtig topic _O_
pi_164339984
Je broer is geen helder licht maar dit is wel sneu voor hem. Heeft je vader het inmiddels goedgemaakt met hem? En hoe is het afgelopen met het medaillon?
pi_164348374
Misschien moet je eens gaan werken of zo in plaats van verhaaltjes schrijven. :')

Met je wajong. :')
pi_164348915
Werkman!! *O* *O* Het blijft genieten!
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  Forum Admin dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:50:50 #39
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_164377208
Het baken van licht in klb. Werkman _O_
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 21:58:57 #40
447352 Bluffertje00
Roken, Roken en Roken.
pi_164377506
Jochie, jij moet boeken gaan schrijven dit is geniaal.
[b]Op dinsdag 9 augustus 2016 20:43 schreef deadprez het volgende:[/b]
ahaha jij bent vet oud
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 23:22:55 #41
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_164381383
Hahaha _O_

Ik lees de username nooit echt, als ik dan halverwege zo'n verhaal ben denk ik altijd: is dit een Werkman-topic? 9 van de 10 keer een correcte conclusie.
With love :*
  dinsdag 27 december 2016 @ 14:33:58 #42
460156 Anthonie24
ben een aardige jongen...
pi_167640511
omg....HAHAHAHAHAHA _O- ik heb in mijn hele leven nog nooit zo hard gelachen. _O- _O- _O- hoe verzin je het.... _O- dit is gewoon niet meer gezond voor mij...zo veel lachen _O-

werkman baas. _O_
...maar niet heus HAAAAAAA! _O-
pi_167647333
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:54 schreef Bieberrr het volgende:

De topics van Werkman niet waarderen :')
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  Moderator dinsdag 27 december 2016 @ 17:56:55 #44
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_167647639
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 augustus 2016 20:54 schreef Bieberrr het volgende:

:')!

Reputatie van werkman niet kennen. :')
pi_167647810
Zo. Gelezen. Terechte klacht! Milfs wegjagen zodat ze nooit meer terugkomen. ;(

Oh en waarom heb ik geen DM gehad? :(
pi_167651859
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_167651934
WERKMAN TOPIC NU AL LEGENDARISCH _O_

Nu effe lezen.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')