quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van de grote hebben we vandaag afscheid moeten nemen. Ze is bijna 12 jaar geworden wat voor een Berner Sennen behoorlijk oud is.
Oggerm. Fijn dat het beestje zo lang bij jullie is geweest!quote:Op vrijdag 16 augustus 2019 21:05 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Van de grote hebben we vandaag afscheid moeten nemen. Ze is bijna 12 jaar geworden wat voor een Berner Sennen behoorlijk oud is.
Oe jammie ich hub afgeloapen weekend nog een Limburger burgemeester gemakquote:Op vrijdag 13 september 2019 09:14 schreef nogeenoudebekende het volgende:
Ik ga zo een broodje werme sjink halen. Honger..
Wat zoek je? Hotel of b&b?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:20 schreef Speedfight het volgende:
Limburgse vriendjes, ik kick dit topic schaamteloos omhoog, ben hard op zoek naar de beste/leukste/betaalbare overnachting tips nabij centrum Maastricht ?
Ik ben inmiddels al terug haha maar dankjewel voor de tip! Het was Amrâth Grand Hotel de l'Empereur geworden, beviel goed.quote:Op zondag 27 augustus 2023 16:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zoek je? Hotel of b&b?
Vlak bij het station heb je hotel kaboom. Niet te duur, nette basic kamer en prima ontbijt
Oh sorry, ik dacht dat jouw post het topic weer tot leven had gewekt. Niet naar de datum gekekenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al terug haha maar dankjewel voor de tip! Het was Amrâth Grand Hotel de l'Empereur geworden, beviel goed.
De stad is zeker leuk genoeg om nog eens naar terug te kerenquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat jouw post het topic weer tot leven had gewekt. Niet naar de datum gekeken
Toe maarquote:Op zondag 27 augustus 2023 20:05 schreef Speedfight het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels al terug haha maar dankjewel voor de tip! Het was Amrâth Grand Hotel de l'Empereur geworden, beviel goed.
goedkoper dan dat de naam doet vermoedenquote:
Vaalserberg/Drielandenpunt.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 19:59 schreef admiraal_anaal het volgende:
Leeft het hier nog?
Ik zit nu op de Cauberg en zoek vertier voor morgen ergens in de sneeuw. Iemand suggesties waar ik met mijn 2 jarige dochter en een hond heen kan gaan?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |