Ik ben blij met 6-7. En Duitsland haalt er toch wel gewoon 10, lijkt me.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:03 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Nou, Duitsland haalde 11 keer goud in Londen. Nu zullen het ook wel 9, 10 gouden medailles op zijn minst moeten worden. Nederland kan toch als het een beetje meezit 10 a 12 keer goud halen?
zie ik niet gebeurenquote:Op zondag 7 augustus 2016 21:56 schreef Columbiafan het volgende:
Nederland kan zomaar boven Duitsland eindigen, die bakken er elke OS minder van.
geweldigquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kosovo pakt het eerste goud in haar (korte) geschiedenis:
Judo -53 (v):
G: Kosovo
Z: Italië
B: Japan, Rusland
Gelukkig is er Peatygenot straks. Duitse medaille verwacht ik pas dinsdag, tenzij alles eens meezit Biedermann.quote:Op zondag 7 augustus 2016 22:14 schreef Anonymousz het volgende:
Nog geen medailles voor Duitsland Frankrijk en GB beetje verrassend
Peaty grote favoriet voor goudquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:20 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Gelukkig is er Peatygenot straks. Duitse medaille verwacht ik pas dinsdag, tenzij alles eens meezit Biedermann.
Zilver voor een Koreaan, brons (voor de veranderingquote:Op zondag 7 augustus 2016 22:36 schreef Leatherface het volgende:
Eerste Italiaanse goud is ook een feit. Fabio Basile in het judo.
VS en USA is niet hetzelfde?quote:Op maandag 8 augustus 2016 04:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
400m vrij (v)
G: VS
Z: Team GB
B: USA
Jawel.quote:
vs = Verenigde Staten en USA = united states of americaquote:
Wut?quote:Op maandag 8 augustus 2016 05:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
vs = Verenigde Staten en USA = united states of america
2 verschillende landen dus
niet serieus nemenquote:
Misschien was het Virginia Islands en kort je dat af als VS maar helaas.quote:Op maandag 8 augustus 2016 05:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Waarom Australië niet bij Oceanië rekenen? Is hetzelfde als China apart benoemenquote:Op maandag 8 augustus 2016 12:58 schreef Nober het volgende:
Europa
10-10-8
Azië
8-7-13
Amerika
4-6-5
Australië
3-0-3
Oceanië
0-1-0
Afrika
0-1-0
quote:Op maandag 8 augustus 2016 05:43 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |