quote:JA
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende:
Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
ja ik vind dat je niet moet zeuren... als je 4 jaar te jong bent.. pff wacht dan nog paar jaar
wat was het nu?
Ik zie geen rasicme hoor....
quote:
quote:Wat houdt dat eigenlijk in, alternatieveling zijn?
Ik wil ook ergens bij horen!
quote:je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"
Op zondag 1 december 2002 17:49 schreef Erosjuhhh het volgende:
Geboortedatum 13 februari 1988![]()
![]()
ja ik vind dat je niet moet zeuren... als je 4 jaar te jong bent.. pff wacht dan nog paar jaar
Ik vind 16btw ook wel teoud 14 moet wel oud genoeg zijn, en btw check al die breeZaah hoeren dan eens
quote:Get a life
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef Chooselife het volgende:[..]
Wat houdt dat eigenlijk in, alternatieveling zijn?
quote:ANTI COMMERCIEEL!!!
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef Chooselife het volgende:[..]
Wat houdt dat eigenlijk in, alternatieveling zijn?
denk ik
Wat een knulletje
quote:Als jij die mensen al kleuters vind, hoe oud zijn die dan? 13?
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"
Ik vind 16btw ook wel teoud 14 moet wel oud genoeg zijn, en btw check al die breeZaah hoeren dan eens
quote:Graag
wat een topic SCHITTEREND....
Hahaha... heerlijk..
en knulletje van 14 die loopt te zeiken omdat hij niet mag drinken.....
Hahaha..
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaan
als je dit dus meent verkondig je dus dat die gothics van je een apart ras zijn?
bijzonder.
enne...als je 14 bent mag je nog geen alcohol drinken in uitgaansgelegenheden
maar ik dacht dat je dat wel zou weten...zomaar...gewoon.
quote:a) je bent zelf nog een kleuter
Op zondag 1 december 2002 17:51 schreef MasterDisaster het volgende:
je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"Ik vind 16btw ook wel teoud 14 moet wel oud genoeg zijn, en btw check al die breeZaah hoeren dan eens
b) als je een echte alternatieveling bent wil je niet eens tussen die breezer hoeren zitten
quote:Wou ik net vragen...
Op zondag 1 december 2002 17:46 schreef R@b het volgende:
Waarin zit het racisme ??
quote:moet je horen wie het zegt
Op zondag 1 december 2002 17:52 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Get a life
quote:Whe he he..
Op zondag 1 december 2002 17:52 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Get a life
-edit-
moet leren spellen
quote:Dit riekt naar rascisme
Op zondag 1 december 2002 18:14 schreef Cheiron het volgende:
Volgens mij hoopt de topic opener op een slote
quote:Breezah
quote:Shit...
Op zondag 1 december 2002 18:14 schreef Ketel_1 het volgende:[..]
Dit riekt naar rascisme
.
Uhm.. het was een godsdienstige uitlating, dus je kunt er lekker niets tegen doen.
Lekker puh!
quote:Domme Duitser.. (<-----racisme)
Dit riekt naar rascisme
.
quote:Ohh durf je wel, rare vlegel, jij bent nu de discriminant!
Dit riekt naar rascisme
.
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:16 schreef Dr.Daggla het volgende:[..]
Domme Duitser.. (<-----racisme)
Leer eens spellen..
But then again, je bent nog niet eens oud genoeg om een biertje te mogen drinken, dus ik moet niet te veel verwachten
[Dit bericht is gewijzigd door kwib op 01-12-2002 18:36]
quote:
Op zondag 1 december 2002 18:23 schreef kwib het volgende:
Jezus, ik snap echt geen bal van dat hele verhaal. Kan je het nog een keer tikken, maar nu in een normale schrijfstijl?But then agiain, je bent nog niet eens oud genoeg om een biertje te mogen drinken, dus ik moet niet te veel verwachten
Even dacht ik dat dit weer een standaard saaie zondagavond zou gaan worden, maar dit is toch echt genieten
quote:Fok! staat altijd garant voor een leuke avond
Op zondag 1 december 2002 18:28 schreef ploderus het volgende:[..]
Even dacht ik dat dit weer een standaard saaie zondagavond zou gaan worden, maar dit is toch echt genieten
![]()
![]()
quote:Een beetje eerbied voor de slachtoffers van racisme, hoor
Op zondag 1 december 2002 17:53 schreef gelly het volgende:
Wat een kneus
Niet dat ik geweldig oud ben, maar ga maar eerst eens je luiers goed doen voordat je uberhaupt al uit wil gaan/drinken.
quote:Rasicme?
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje
quote:
Op zondag 1 december 2002 20:21 schreef Martijn23 het volgende:
Raar
Aandachttrekkend
Sneu
Incompleet
Conclusieloos
Minderjarig
Eikeltje
Ontspoort uit de maatschappij
Mentaal nog niet voltooid
quote:Die breezah krijgen t anders wel voorelkaar om daar te drinken, dus zo stom zijn ze nog niej he alternatievelingetje
je moet daaro 16 zijn btw, Maar ik vind dat ze niet zo moeten zeiken als het daaro helemaal vol zit met kleuters en dan mag ik niks hebben zeker "GET A LIFE!"
Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.
Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...
quote:Ja dat weet ik maar hier is zoiets als een "eilandje" en daar weten ze het allang van tevoren als er controle's zijn.
Op zondag 1 december 2002 20:37 schreef Kayuk het volgende:
Ik had geen zin om alle reacties te lezen maar als ik het goed begrijp is ons "slachtoffer van racisme" dik onder de toegestane leeftijd, kwam binnen met een ID-bewijs dat niet van hem was en noemt de persoon die hem terecht alcohol weigert een racist.Weet ons brugklassertje wel dat die tenten hun vergunning kunnen kwijtraken als ze hem bier verkopen? Ik zag ergens nog het woord "Breezer hoertjes"staan. Zegt genoeg over jouw leeftijd jochie.
Ga maar lekker in de hoek staan en wacht een paar jaartjes
Dag...
quote:Ja lekker
Op zondag 1 december 2002 18:05 schreef amnesiac het volgende:
Hey topicstarter ...BIERTJE?
En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig
quote:Hou oud ben je?
Op zondag 1 december 2002 21:43 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Ja lekker
En al die gasten die grappig denken tezijn met hun Kinderachtige opmerkingen mogen van mij wel opzouten, Das gewoon niet grappig
Ik geef geen bier aan kinderen onder de 16
quote:Lol, precies.
Op zondag 1 december 2002 18:18 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Wat een dom onduidelijk verhaal.
quote:Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
Op zondag 1 december 2002 23:02 schreef SportsIllustrated het volgende:
Als ik het goed heb, ben jij (blank als een nog niet gebruikte luier) terecht lastig gevallen door een (blanke) portier.
quote:Ow, dus jij was het die met een trommeltje op het hof aan het trommelen was met al je vrienden..
Gisteravond maar weer eens uit geweest, De laatste tijd was het toch zo saai als wat, Klotemuziek enz maja het Hardrock tentje is in de winter dicht dus naar een disco achtige tent gegaan. Jas naar de stalling....Heb je nu een legitimatie bij je ? "Ja natuurlijk" *Overhandigt pas van z'n broer* (foto lijkt vet veel op mij) Zegt ie zo van "Ja neem volgende week maar een ander legitimatie bewijs mee. "Eeh dit is toch goed"
Ja maar die foto is onduidelijk....Later maar ffe bier staan drinken aan de achterbar zijn we ook weer van die gast af
,Ik sta later bij de voorbar met een paar vrienden vrolijk een biertje tedrinken allemaal personeel wat er niks van zegt
. Vriendin van een bekende gaat bier halen (gothic achtig meisje) gelijk zo van "JE GEEFT HEM GEEN BIER HE!" * jaja * Zei geeft bier aan ons 3én. Die gast gaat plotseling ffe nepglazen ophalen... ikke snel bier terug gegeven aan een bekende. Hij zo "JA als ik hem zie met drank dan schop ik em eruit!! (nee geen alochtoon) "bekende: Ja maar je hebt toch gezien dat ie net 18 is!!" ja maar das niet duidelijk en toevallig weet ik het van hem
(hij weet neit eens wie ik ben) Om maar ffe duidelijk tezijn het stond daaro vol met 1e klassertjes die vrolijk aan het bier zaten!!.
![]()
Toen zijn we maar ffe naar een andere bar gegaan, Wat denkt die gast wel niet. Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Nou, het klonk voor geen meter.
Groot gelijk, dat ze je geen bier gaven.
quote:Goed zo!
Op maandag 2 december 2002 01:20 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
Toch raar dat alle "normale" niet alternatievelingen vrolijk aan het bier zaten
En nu naar bed, het is 01.45
quote:Nope, maar veel mensen vinden van wel
quote:Nee, maar jullie zijn zo...... anders
.... Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
Die zogenaamde alternatievelingen ben ik ook meer dan zat, aandachtrekkend gedoe met verrotte kleren lopen, lang haar, idiote stekels en kleuren. En dan zoals langejan al zei in een groepje muziek gaan spelen, of in een 'uitgaansgebied' midden op straat gaan zitten... sodemieter op.
Prima dat lui als jij voor lul willen lopen, wel uit mijn buurt...
En al meerdere malen gezegd, racisme is net iets anders dan jij meemaakte, ff doorleren nog ouwe reus
quote:Als er sprake was geweest van alto-discriminatie hadden ze je daar gewoon helemaal niet naar binnen gelaten hoor, lijkt mij.
quote:heb je daar nergens een 'kindersoos' ofzo ... lekker colaatje drinken (0.50ct!) en een zakje chips ...
kom over een paar jaar nog maar eens piepen ...
quote:Precies, worden regels een keer gecontroleerd, gaan mensen ineens lopen zeuren........
Op maandag 2 december 2002 09:22 schreef robh het volgende:
Hmmm, doe me erg denken aan een meisje laatst ergens uit groningen. 16 jaar, had zich helemaal klemgezopen -> alcoholvergiftiging, ziekenhuis.
Paar dagen later op de tv, brullen dat het belachelijk was dat de barkeeper haar drank gaf en iedereen had het gedaan behalve zij.
quote:Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen. Is ieder mens niet al anders dan alle andere mensen of bestaan ook mensen die 100% gelijk zijn? Eigenlijk is iedereen dus alternatief. Dus of wij alternatievelingen schikwekkend zijn..... ja, kijk maar eens naar wat voor rotzooi we van de wereld maken.
Op zondag 1 december 2002 17:44 schreef MasterDisaster het volgende: ........ Zijn wij alternatievelingen schrikwekkend ofzo
quote:Ach, als je echt ANTI-COMMERCIEEL bent, wil je daar toch niet eens tussen vertoeven?
Ga anders eens in een Vindicat-huis logeren, daar schijnen ze er wel raad mee te weten
quote:
Op maandag 2 december 2002 12:27 schreef dennisdotcom het volgende:
Sukkel![]()
![]()
quote:Waarom dan
Op maandag 2 december 2002 12:45 schreef Dagootje het volgende:
Whaha, eigenlijk ben je gewoon een lul
Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
quote:Omdat je onterecht loopt te zaniken Einstein.
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
[..]Waarom dan
![]()
quote:Idd, wordt eerst maar eens 18 en krijg een beetje verantwoordelijkheid, dan snap je die barman wel.Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
wil je dat niet?! gewoon nog ff doogroeien, je bent bijna 18!
They never said growing up was easy
quote:mooi dat soort, zijn allemaal zo anders omdat ze allemaal hetzelfde eruit zien
Op maandag 2 december 2002 12:25 schreef Hiawatha het volgende:[..]
Wat een rare zin eigenlijk. .....wij alternatievelingen...... Zo van, je hebt een identiteitscrisis en wilt anders zijn dan alle andere mensen. Wat ga je dan doen, je aansluiten bij een groep mensen die zich zelf alternatief noemen. Zodat je samen met al die andere anders bent dan de 'normale' mensen.
quote:klagen omdat je als 14-jarige geen alcohol krijgt in een bar waar je enkel bent binnengeraakt door je als iemand anders voor te doen... en dan wel een serieuze discussie verwachten??
Op maandag 2 december 2002 15:27 schreef MasterDisaster het volgende:[..]
[..]
Er zijn ook nog mensen die serieus willen fokken dus omdat ik 14 ben ben ik minderwaardig
quote:Hehehe, viel mij ook al op, eerder dit topic
Op maandag 2 december 2002 15:40 schreef realist_ik het volgende:
Strookt een CU2-page eigenlijk wel met je alternatieve levensstijl?
Maar even een persoonlijke noot voor mijnheertje zelf ; Alleen de voorkant van een voorbijrazende trein is harder dan het leven zelf. Deal with it. En ga niet mensen voor racist uitlopen maken als je verdomme niet eens weet wat het woord betekent.
quote:Nee tuurlijk niet, MasterDisaster
Op maandag 2 december 2002 12:28 schreef Hiawatha het volgende:
Wie.. IK?
1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaan
Master of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
quote:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaanMaster of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
quote:Gezien je cu2 mp3 lijst ben je verre van anti commercieel. Of probeer je anti commercieel te zijn door geen cd's te kopen maar mp3 te sparen??
ANTI COMMERCIEEL!!!
als je zo nodig anti-commercieel wilt zijn, dan ga je maar in een hutje op de hei je eigen voedsel verbouwen ofzo.
die koters met hun anti-commercieel, tssssssss.
quote:Ik weet niet meer wie het zei (hij was hier wel lid), maar het is een schitterende uitspraak:
Op maandag 2 december 2002 16:52 schreef Xebrozius het volgende:
ra·' cis·me (het ~)1 het uiten van minachting, vijandigheid of haat van het ene ras jegens een ander, voortkomend uit een gevoel van meerwaarde => rassenhaat, rassendiscriminatie
2 leer van de superioriteit van het ene ras boven een ander => rassenwaanMaster of Disaster zolang jij dat woord niet goed weet te gebruiken vind ik ook dat je geen bier mag drinken
Ja, ik was vroeger ook racist, maar nu eet ik helemaal geen vlees meer.
quote:Die heeft het ver, ver van huis, waar geen racisten zijn, op een zuipen gezet.
Op maandag 2 december 2002 22:09 schreef KumA het volgende:
Waar is de master himself?
quote:Racist
Op dinsdag 3 december 2002 10:13 schreef Vamos het volgende:
KUTalternatievelingen
quote:Pas op hoor, want hij komt aan je zitten met zn vieze alto vlooien
Op dinsdag 3 december 2002 21:33 schreef KumA het volgende:[..]
Racist
quote:Ik niet bang zijn voor hem! Ik grote racist zijn !
Op dinsdag 3 december 2002 23:48 schreef Thomasumo het volgende:[..]
Pas op hoor, want hij komt aan je zitten met zn vieze alto vlooien
quote:Ja.
quote:Dat heet "zich afzetten tegen de massa"!! Dus vormen ze hun eigen massa
Op dinsdag 3 december 2002 23:51 schreef CaptainMiller het volgende:[..]
Ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |