Heeft je schoonzoon niet zo'n ding?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:35 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn muts gaat raar kijken wanner met zo'n stuurtje achter PC ga zitten.
Die is druk met drones.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft je schoonzoon niet zo'n ding?
Dat kom je maar tegen schoonzoon vertellen dan, wens je alvast veel succes.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan mag je toch helemaal niet meer met die dingen spelen?
Oh nee dat ga ik niet doen.. boeit me ook niet .. Maar in de buurt van een vliegveld kan ik me het wel voorstellenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat kom je maar tegen schoonzoon vertellen dan, wens je alvast veel succes.
Was me nog niet eens opgevallen.. Wel een beetje sneaky en dan zeggen dat je hier niet meer komt..quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beetje zielig wel. snel nieuw topic openen en dan de snor drukken.
Het zal me verder aan de reet roesten maar het valt op.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Was me nog niet eens opgevallen.. Wel een beetje sneaky en dan zeggen dat je hier niet meer komt..
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 01:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
Beetje zielig wel. snel nieuw topic openen en dan de snor drukken.
Maar je moet het wel effe kwijt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 03:22 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het zal me verder aan de reet roesten
Prima. Doe het weer staand tegenwoordig, wel lastiger de VPRO gids lezen.quote:
Beetje, moet hem nog een beetje ontleden. Kan hem niet echt plaatsen. Veelvreter denk ik. Net zoals wij. Brede muzieksmaak en brede interesse.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 04:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik draai gewoon wat muziek en dan raak ik alles kwijt.
Ken je Treehut al?
Daar moet je mee uitkijken. Kan wel waar zijn natuurlijk, ik ben de laatste om de term geniaal te bagataliseren. Waarom is ie volgens jij geniaal ?quote:
ein guter Freund von mirquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:30 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die was toch van Stone Roses?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |