Eens, lekker laten staan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zes hoort een zeer goede passer te staan en die ook goed kan verdedigen. De enige die daar aan voldoet is: juist ja Riedewald. Nooit meer weghalen daar.
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wel zonde van Bazoer, die komt nooit meer aan spelen toe. Gudelj moet er namelijk ook altijd in blijkbaar en Klaassen uiteraard ook.
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Nou nee, die zou daar na de komst van Van Ginkel 5e middenvelder zijn.
quote:De 18-jarige Bazoer heeft nog geen seconde spijt gehad van zijn vertrek bij PSV, vertelt hij aan Voetbal International. "Bij PSV speelde ik centraal achterin en wilde ik rushes naar voren kunnen maken. Maar dat mocht niet van de trainer. Ik moest achterin blijven hangen. Dat is tegen mijn natuur in. Toen heb ik voorgesteld op het middenveld te gaan spelen, maar mijn jeugdtrainer Phillip Cocu zag me puur als centrumverdediger."
Lees verder: http://www.soccernews.nl/(...)ediger#ixzz4GNGNcPyr
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begintquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Dven het volgende:
[..]
Gelukkig ziet Flippie hem niet als middenvelder, toch?
[..]
Ik zie in Gudelj een ideale twaalfde man die op die manier echt nog wel van toegevoegde waarde kan zijn.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet wat mensen zien in Gudelj. Voetballend kan hij gewoon niets en defensief is hij 75% van de tijd bezig om eigen fouten te herstellen.
Maar dat was in de betonvoetbalperiode. Nu gaan we straight naar de 16 van de tegenstander en je ziet hem meteen wegzakken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:34 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik vond hem vorig seizoen de tweede seizoenshelft wel zeer aardig, in de wedstrijd tegen PSV zelfs de beste als ik het me goed herinner.
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegquote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ook daar zijn betere opties. Jammer dat je je direct zo aangevallen voelt en over PSV begint
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:36 schreef Dven het volgende:
[..]
Als PSV'er help ik je uiteraard graag eventjes weer op wegIeder geval goed om te weten dat PSV'ers schijnbaar niets in Bazoer zien. Dat was een paar jaar geleden nog wel anders, meen ik mij te herinneren.
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:37 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik zie juist wel wat in hem, daarom geef ik aan dat ik het zonde vind dat hij dan weinig aan spelen toekomt. Het is allemaal niet zo lastig.
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alsof Ajax hem het hele seizoen laat banken, Bazoer is de grootste cashcow die we nu in de selectie hebben.
Bedankt voor je bijdrage, Badder.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 16:48 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ja, nu Fischer en Boilesen weg zijn is dat makkelijk praten.
Gisteren had je er ook met bijv. 4-1 keihard af kunnen gaan, als PAOK wat secuurder was geweest, meer dan genoeg ruimte en kansen gehad toch? Dat die kansen er niet in gaan en het jullie meezat tov vorige week kan je niet herleiden naar HET systeem vind ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
In Europa kan je niet eeuwig op mooi voetbal overleven. Ik brom je dat Ajax met 4-3-3, Dijks en Viergever op links er keihard was afgegaan.
Kan best dat ze voor niemand uitkomenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.
"We gaan het doen met deze groep"quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan best dat ze voor niemand uitkomen
Dan zou ik zelfs wensen voor Von Gahlquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
"We gaan het doen met deze groep"
"Dat soort spelers komen niet naar Ajax"
Uiteindelijk halen ze Haller of huren ze een nieuwe Sanogo.
Het is gewoon hopen dat Bosz zonder uitgekotst te worden de knuppel eens door het hoenderhok pleurt, en netto eens als een jonge hond met de neus door de plas duwt dat het zo echt niet kan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 17:52 schreef wackmack het volgende:
Er lekt helemaal ook helemaal niks meer uit. Echt geen idee waar ze uitkomen qua spits.
Allemaal op 31 augustus . Leuk voor Bosz trouwens , z'on achterlijke TD boven je die altijd solistisch handeltquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
De teksten waarvan je weet dat ze gaan komen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:15 schreef S0nic het volgende:
[..]
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:36 schreef Heeinz het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op donderdag 04-08-2016 om 16:54:24Als #Ajax met versterkingen wil aantreden in play-offs #UCL moeten de aankopen uiterlijk 8 augustus 23.59 zijn aangemeld bij @UEFA ... reageer retweet
Ik zie ook geen aankoop in 4 dagen, eerlijk gezegdquote:Op donderdag 4 augustus 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mja, een aankoop is toch vaak niet gelijk direct inzetbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |