Ze vrezen zelfs dat hij tegen Sparta met dezelfde opstelling gaat spelenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef Brammess het volgende:
[..]
Daar eisen mensen zelfs een ontslag van Bosz
http://ajax.netwerk.to/fo(...)2-103.php#post267194quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te genieten van dat Bosz-topic.
Gewoon nooit meer 5-3-2. Ik hoef geen italiaans/feyenoord-achtig voetbal te zien bij Ajax. Gewoon 4-3-3 met de punt naar achteren.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:41 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Met Bazoer op rechts ipv tete (zoals Tarado volgens mij al zei) kan 3-5-2 al wat beter lopen. Tete was echt een vis op het droge
Ik geniet van elke seconde van dat topic. Wat een stel idioten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:45 schreef Brammess het volgende:
[..]
http://ajax.netwerk.to/fo(...)2-103.php#post267194
Ik denk dat ik dan toch blij ben dat ik hier zit, nog enigszins verstandige mensenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zit te genieten van dat Bosz-topic.
Als we met 4-3-3 hadden gespeeld, kon PAOK veel gemakkelijker pressen en hadden Dijks en Viergever jankend het vliegtuig ingestapt denk ik.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan toch blij ben dat ik hier zit, nog enigszins verstandige mensen
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als we met 4-3-3 hadden gespeeld, kon PAOK veel gemakkelijker pressen en hadden Dijks en Viergever jankend het vliegtuig ingestapt denk ik.
Verdedigend iig prima. Dat is nu even belangrijker.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoen
Ik snap echt niet dat je elke dag voetbalt, elke dag traint en dat je voorzet dan net zo slecht is als iemand die 1x in t jaar een bal aanraakt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dijks was gisteren andermaal beroerd, hij komt wel vrij makkelijk zijn man voorbij maar zijn voorzetten allemachtig. Nog slechter dan wat ik van Ghazi heb gezien vorig seizoen
Dijks had een belangrijke rol in de aanval als back die de hele flank moest bestrijken.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Verdedigend iig prima. Dat is nu even belangrijker.
Bestrijken kan hij wel, wat dat betreft een goede. Die voorzetten zijn al een jaar dramatisch, ook vooral koddig hoe 9 van de 10 keer hij de bal inlevert als hij dmv een trucje de tegenstander voorbij wil gaan.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dijks had een belangrijke rol in de aanval als back die de hele flank moest bestrijken.
Graag geen Monaco en Roma, Rostov kan nog wel, Steaua en Young Boys hebben mijn voorkeur.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:06 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hopen op een goede loting morgen
Doe normaal man, hij is pas net begonnenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 11:56 schreef skysherrif het volgende:
Spel van gisteren zal me eerlijk een worst wezen.
Daar reken ik ze zondag op af, als ze dan nog zo spelen, ga ik ook twijfelen aan bosz/selectie.
Zijn post slaat gewoon nergens op want gisteren werd er in een 5-3-2 gespeeld, puur op het resultaat. Dat gaan ze vast ook tegen Sparta hanterenquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:07 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Doe normaal man, hij is pas net begonnen
Waarom slaat dat nergens opquote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zijn post slaat gewoon nergens op want gisteren werd er in een 5-3-2 gespeeld, puur op het resultaat. Dat gaan ze vast ook tegen Sparta hanteren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Dat is wel een gezellige open deur van 100 bij 100 meter.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 12:23 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Waarom slaat dat nergens op. Natuurlijk verwacht ik niet dat ze zo gaan spelen en daarom reken ik bosz ook niet af op dat feit omdat het gister op resultaat was. MOchten ze dat toch wel zondag doen DAN ga ik twijfelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |