Daar heb jij gelukkig geen last vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
quote:Op donderdag 4 augustus 2016 00:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar heb jij gelukkig geen last vanZeg jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Groot fan van User Wotte
toch wel blij dat ik een jongen benquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:13 schreef richolio het volgende:
Want jongens hebben wensen en die worden nooit gehoord
Jongens zijn verliezers van het allerergste soort
Jongens zijn net meisjes maar dan zonder geluk
Jongens zijn verliezers, verliezers stuk voor stuk
Ik ookquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch wel blij dat ik een jongen ben
Drugs are bad mkayquote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:37 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik ook
Ik wil namelijk graag kinderen later, maar opgetieft dat ik zoiets door mijn vag gaatje zou prikken, fucking naar
is dit een rare post dan?quote:
Mannen masterracequote:Op donderdag 4 augustus 2016 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
toch wel blij dat ik een jongen ben
Appelmoesjequote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:09 schreef supersof het volgende:
best wel matig dat mijn ouders geen appelmoes in huis hebben
nu zijn mijn sperziebonen saai
ben je nog op vakantie?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
beetje bier drinken en tegelijkertijd pareltjes dichten, jeweet
ik lachte om mensen die op hun zolderkamertje zaten.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:35 schreef supersof het volgende:
[..]
ben je nog op vakantie?
laatst lachte je mensen uit omdat ze aan het fokken waren en niet op het strand lagen
ohhh verkeerd onthouden danquote:Op donderdag 4 augustus 2016 19:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
ik lachte om mensen die op hun zolderkamertje zaten.
En ja, zit wel binnen nu
ik ook beetjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |