quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat is een jood die roeitIk kreeg een week ban voor zoiets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
stoerquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Ik kreeg een week ban voor zoiets.
Ja, die wedstrijd tegen Genk. Legendarisch.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Ajacied422 het volgende:
In de oefenwedstrijden die verloren of gelijk gespeeld werden tegen Liefering, AFC, Genk en Olympique
nee hoor kijk maar south parkquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:21 schreef Kopsterk het volgende:
'gayfaggot' klinkt als een pleonasme
Je moederquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Wie heeft die OP gemaakt? Want het is dramatisch.
Eindelijk iemand die het zegt.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
Jullie klagen altijd veel over analysten en toch kijken julle elke keer
jullie zijn echt dom
ik kom hier alleen om te trollenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Ik moest wel Xite begon hun gaylijst aan te prijzenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Insomnia_ het volgende:
jullie zijn echt dom
Een mongoolquote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
Stijn is laks bezigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |