abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_164363059
Hij is 26, wil hij niet mee dan gaat hij niet mee, of ie nu thuis woon of niet. Als je ouders de veiligheid van je zus zo belangrijk vinden dan hadden ze haar zelf mee moeten nemen. Lekker makkelijk, manlief kan/wil geen vrij nemen dus boeken ze zomaar een extra vlucht voor TS....
pi_164363583
Zeg ze dat Sabiha Gokcen op haar 23e al alleen in een gevechtsvliegtuig vloog.
  dinsdag 9 augustus 2016 @ 15:03:54 #53
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_164364175
Ik zou een compromis doen: ik zou haar naar het vliegveld brengen en met haar mee naar binnen gaan en bij alles helpen. Kleuter even vasthouden, bezighouden, als de mama wat moet doen (ticket, paspoort) koffer op band enz. Tot daar waar je verder niet mee mag komen (hoewel je met het ticket van jezelf zelfs tot in de wachthal mag gaan) en dan als ze het vliegtuig ingaat afscheid nemen.
IK denk dat je dan als 26 jarige broer toch heel redelijk en behulpzaam bent voor een 28 jarige zus. In het vliegtuig elf kunnen ze toch nergens heen en de stewardessen vinden kinderen altijd wel leuk. Ook is de vlucht niet echt lang. En bij aankomst in Turkije moeten dan je ouders of door hen ge-organiseerde familie oid dan klaar staan om hun op te vangen. Je zou haar dan ook kunnen afhalen. Wat kan je nou nog meer verwachten van een jonge(re) broer !?

Als je iedere confrontatie uit de weg blijft gaan zal er nooit iets veranderen. Eens zal je toch je souvereiniteit moeten bevechten (als je ze niet zonder gedoe krijgt).

No hard feelings maar gebruik aan het begin van een nieuwe zin svp een hoofdletter. Heb alweer enstige hoofdpijn daardoor gekregen, soort vliegende migraine gecombineerd met vallende ziekte!!

8)7 8)7
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  woensdag 10 augustus 2016 @ 06:57:33 #54
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_164386823
quote:
1s.gif Op maandag 8 augustus 2016 15:29 schreef Samzz het volgende:

[..]

Jij hebt geen werk, afspraken of wat? Jij vindt het prettig dat je ouders zeggen dan en dan ga jij op vakantie. Punt.

?
jij gaat per definitie niet iets doen omdat je ouders het zeggen?
lekker afzetten tegen je ouders?
Stoer.

?
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
  woensdag 10 augustus 2016 @ 07:33:34 #55
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_164386904
quote:
0s.gif Op woensdag 10 augustus 2016 06:57 schreef avotar het volgende:

[..]

jij gaat per definitie niet iets doen omdat je ouders het zeggen?
lekker afzetten tegen je ouders?
Stoer.

?
Dat lees je verkeerd. In overleg (!!) is veel mogelijk :).
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_164386990
In een flits las ik Onenightstand Met Ouders :D 8)7
  woensdag 10 augustus 2016 @ 09:15:16 #57
415029 workhard12
je bent een prooi of jager
pi_164387525
Zou er niet heen gaan. Aggressief land
Sterker door strijd
pi_164404430
Rug recht houden en je eigen principes volgen, anders zit je de rest van je leven vast aan die antieke gekkigheid.
pi_164409030
Je ouders vinden het moeilijk om hun dochter alleen te laten vliegen terwijl ze 28 jaar is, dan dat ze zich bedenken dat het in Turkije nu niet al te stabiel is. Wat zijn dat voor rare denkbeelden?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')