laten we op fok een codetaal verzinnen die we toe kunnen passen tijdens het snappen en whatsappenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry mijn vriendin leest al mijn berichtjes.
Nee, kan niet. Speel niet op PC.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je weer beginnen vrijdag Nutz?
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hehe, verder onbekende willen we weten
Misschien de sloppy seconds van Braddie eens proberen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan niet eens iets regelen met wijffie dat helemaal in de put zit !
Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.
ifim?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.
ik verwachting verblijf ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Hahehahiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verwachting verblijf ik
whahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verwachting verblijf ik
Je kan nog altijd een Chinese gaan versierenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ook een goeie jaquote:
ik pas voor horizontale kutjesquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je kan nog altijd een Chinese gaan versieren
Jeej.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Crack_ het volgende:
Japsnars heeft nu wel zn eerste vriendinnetje
Waarom wil je dat?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |