haha je moeder elke dagquote:
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
die kerel is 1,95 en 70 kg, met harde wind mag die niet eens naar buiten
quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:01 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik stomp die gast echt, hij pakt alles af van mij.
Ja die dingen waarbij je niet heel goed op moet letten zijn sws wel te doen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahah oja die ken ik ook nog weldie logica idd
![]()
Moet wel zeggen dat ik ook nu meer series en shit wel kan kijken doordat ik samenwoonwaaronder.. ja... iets met bruidsjurken
Maar ondertussen wel alle snaps en telefoonnummers in zijn bezit.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef 2NutZ het volgende:
Ik zag juist die reacties van deernes hier in de SC meer als een soort van pitty aandacht
Hij is een package deal met hoink, dan ook nog?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zou TARDIS. wel als stiefvader willen hebben hoor
Dat klopt. Maar wel raar hoe je soms dingen kan gaan kijken waar je eerst echt 0,0 mee hadquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja die dingen waarbij je niet heel goed op moet letten zijn sws wel te doen.
Wordt dan alleen maar beterquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hij is een package deal met hoink, dan ook nog?
wtf snapsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel alle snaps en telefoonnummers in zijn bezit.
En berichtjes ontvangen als ze dronken zijn.
omgggggggquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
Oh wel? dacht dat altijd grapje was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel alle snaps en telefoonnummers in zijn bezit.
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wel? dacht dat altijd grapje was.
Zegt ook wel wat over die 'deernes' btw.
Als iemand bekend staat zo te zijn en toch ook deel er aan wil nemen.
zijn nummer ookalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Probeer altijd Catkillers nummer te regelen maar zelfs dat gaat stroef
namen rugnummersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.
Oh dacht ik, in elk geval bij de mensen in deze SC.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.
ja nu is t weer mijn schuldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij bent toch verloren zaak
Sorry mijn vriendin leest al mijn berichtjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Probeer altijd Catkillers nummer te regelen maar zelfs dat gaat stroef
ik merk hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben erg bedreven in het afschuiven van schuld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |