wtf snapsquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel alle snaps en telefoonnummers in zijn bezit.
En berichtjes ontvangen als ze dronken zijn.
omgggggggquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
Oh wel? dacht dat altijd grapje was.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Maar ondertussen wel alle snaps en telefoonnummers in zijn bezit.
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh wel? dacht dat altijd grapje was.
Zegt ook wel wat over die 'deernes' btw.
Als iemand bekend staat zo te zijn en toch ook deel er aan wil nemen.
zijn nummer ookalquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Probeer altijd Catkillers nummer te regelen maar zelfs dat gaat stroef
namen rugnummersquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.
Oh dacht ik, in elk geval bij de mensen in deze SC.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef Chai het volgende:
[..]
Was niet zo algemeen bekend hoor. Maar ik weet uiteraard alles.
ja nu is t weer mijn schuldquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja jij bent toch verloren zaak
Sorry mijn vriendin leest al mijn berichtjes.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:07 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Probeer altijd Catkillers nummer te regelen maar zelfs dat gaat stroef
ik merk hetquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik ben erg bedreven in het afschuiven van schuld
laten we op fok een codetaal verzinnen die we toe kunnen passen tijdens het snappen en whatsappenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:10 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Sorry mijn vriendin leest al mijn berichtjes.
Nee, kan niet. Speel niet op PC.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ga je weer beginnen vrijdag Nutz?
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ja hehe, verder onbekende willen we weten
Misschien de sloppy seconds van Braddie eens proberen.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:11 schreef Dimachaerus het volgende:
ik kan niet eens iets regelen met wijffie dat helemaal in de put zit !
Ben benieuwdquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.
ifim?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Pff even de archieven opentrekken. Ook gewoon van die nietszeggende die alweer weg zijn hoor.
ik verwachting verblijf ikquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:12 schreef Chai het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog? Hahehahiquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verwachting verblijf ik
whahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 15:13 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
ik verwachting verblijf ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |