momenteel wel. Meestal is het nu elke vijf minuten MAMAAAA! KRINKE! of MAMAAAA! BOEKIEEEE!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:05 schreef Razztwizzle het volgende:
Vallen die van jullie ook zo slecht in slaap 's avonds? Annie ligt al sinds 19:45 in bed. Te zingen, te spelen, te roepen. Te vertellen hoe ze op de gang moest toen ze haar eten weer eens op de grond had gegooid.
"Annie oppe vang. Annie ete oppe sont sooit. Oppe vang. Ete sooit."
De 'g' is nog een beetje moeilijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga een poging doen om weer een beetje aan te haken, maar geloof niet dat iemand mijn bijdragen echt gemist had, dus ik beloof niets
Edit: oh, en deze wil ik jullie natuurlijk niet onthoudenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door twist02 op 04-08-2016 21:34:49 ]
Ik zou die rijstwafel skippen, daar zit niks in.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 20:11 schreef LuDann het volgende:
Als ze lang slaapt schiet het fruit om 10:00 of de rijstewafel om 15:00 er bij in, maar wakker maken is ook weer zoiets, denk ik.
Misschien kunnen we met zijn 3en afspreken? Ik woon ook in de buurt.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:26 schreef Phaidra het volgende:
Gevalletje, ik lees graag over jou en Q! En ik zou het leuk vinden om een keer iets af te spreken, als jij dat ook ziet zitten.
Loj, dat is echt stom! Bizar dat dat zo kort van tevoren even gemeld wordt.
Nja, toch weer 25 calorieën.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zou die rijstwafel skippen, daar zit niks in.
Ja, leuk! Er was toch ook zo'n meet toen we nog zwanger waren? Die moest ik toen helaas missen omdat A haast had om al buiten te komen spelen!!quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:42 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien kunnen we met zijn 3en afspreken? Ik woon ook in de buurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ehh.. Ik vergeet vast nog wat..
En Phaidra en LuDann, lijkt me gezellig!! We wonen inderdaad allemaal (best) vlakbij elkaar!
Wat lastig lijkt me dat toch, Wolks dieet en zorgen om haar groei![]()
Ja klopt, ik heb toen gemeet met Gevalletje. Was gezellig.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja, leuk! Er was toch ook zo'n meet toen we nog zwanger waren? Die moest ik toen helaas missen omdat A haast had om al buiten te komen spelen!!
Ik vind het best jammer als dit het onderliggende gevoel wordt hier eigenlijk. Eerlijk? Nee - ik denk niet dagelijks tussen de luiers en snotneuzen "Jeetje wat had Twist lang niks gepost zeg". Zo'n user ben ik niet, en ik ben ook van nature niet zo attent.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 21:20 schreef twist02 het volgende:
geloof niet dat iemand mijn bijdragen echt gemist had
Hoi.quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:21 schreef Selvaria het volgende:
Ah, twist, ik vroeg me al af hoe het met jou en Minion was. Lekker ding is het toch zo achter haar rollator.![]()
He toch Loj, dat konden ze bij het inplannen toch al wel weten. Wat balen.![]()
Hee LuHoe lang nog tot je hier officieel hoort?
Vooropgesteld dat ik het volledig met je eens ben!quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 09:47 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vind het best jammer als dit het onderliggende gevoel wordt hier eigenlijk.
*knip*
nee, maar ik vind wel dat het altijd geven en nemen is. En natuurlijk betaal ik gewoon en weet ik ook wel dat mijn gedachten niet rationeel zijn (daarom benoem ik dat juist ookquote:Op vrijdag 5 augustus 2016 10:33 schreef Crumpette het volgende:
Je zou bijna denken dat het een gratis vrijwilligers-kdv betreft SQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |