heb liever niet dat montelly nadenktquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef Yiha3 het volgende:
mensen moeten gewoon wat meer denken en minder roepen
Deed jij dat maar eensquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef Yiha3 het volgende:
mensen moeten gewoon wat meer denken en minder roepen
hahaquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert op een bloedbad bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
of roeptquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb liever niet dat montelly nadenkt
Of ademtquote:
Maar bestaan linkse realisten ook?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:15 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik weet de algemeen geldende definitie van rechtse realist wel
volgens rechtse realisten nietquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Maar bestaan linkse realisten ook?
enkel gematigde realistenquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:18 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Maar bestaan linkse realisten ook?
Jeetje, progressieve linksen hebben er maar druk mee zegquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Iemand die zo reageert op een bloedbad bijvoorbeeld:
[ afbeelding ]
Wie is er links dan?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:19 schreef Montelly het volgende:
[..]
Jeetje, progressieve linksen hebben er maar druk mee zeg
MAHL danquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
ik denk srs wel dat montelly na HMYMEMEM de grootste idioot op dit forum is
ja en dan MAHLquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:20 schreef zeer het volgende:
ik denk srs wel dat montelly na HMYMEMEM de grootste idioot op dit forum is
Die zit soms tenminste nog een beetje te stoken volgens mij. Montelly is al die tijd gewoon 100% drop dead srs.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |