Ik vind het vooral een naar team, zeker nu PG (nog) niet speelt, dus een upset zou wel geweldig zijn.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Bugno het volgende:
Ik zie het "Dream Team" wat eigenlijk niet een echt dream team is nog wel sneuvelen eigenlijk.
Het vrouwentoernooi is nog veel minder spannend.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:34 schreef heywoodu het volgende:
Ik heb de TT even iets gewijzigd zodat er ook over de vrouwen gepost mag worden en er gewoon één basketbaltopic is
Waarom zou je een rookie selecteren met nog steeds geen jumpshot als je Durant en George hebt ?quote:Op woensdag 3 augustus 2016 10:58 schreef pfaf het volgende:
Ik had graag Simmons (voor het eerst in mn leven) competitief bball zien spelen tegen Frankrijk zaterdag, jammer dat hij er niet bij is.
Kroatie Spanje wordt hopelijk vuurwerk.
jij hebt geen verstand van NBA basketbal want ondanks ontbreken van James en Curry hebben ze nog een geweldige team met Green en Thompson en Durant en mijn favoriete speler van de play-offs tegen GSW Kyrie Irving! Geen ander team maakt een schijn van kans tegen USA. Als zij geen goud winnen eet ik mijn schoen opquote:Op woensdag 3 augustus 2016 11:14 schreef Bugno het volgende:
Ik zie het "Dream Team" wat eigenlijk niet een echt dream team is nog wel sneuvelen eigenlijk.
Ben Simmons komt uit Australië.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Waarom zou je een rookie selecteren met nog steeds geen jumpshot als je Durant en George hebt ?
Wat een blunder weer van me . Dan is het wel jammer dat ie er niet bij is .quote:Op woensdag 3 augustus 2016 17:11 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ben Simmons komt uit Australië.
Dat weet ik ook wel, maar is gewoon leuk om te zeggen...quote:Op woensdag 3 augustus 2016 16:53 schreef kavu het volgende:
[..]
jij hebt geen verstand van NBA basketbal want ondanks ontbreken van James en Curry hebben ze nog een geweldige team met Green en Thompson en Durant en mijn favoriete speler van de play-offs tegen GSW Kyrie Irving! Geen ander team maakt een schijn van kans tegen USA. Als zij geen goud winnen eet ik mijn schoen op
Geen Marc Gasol, geen Ibaka , Opa Pau Gasol als enige overquote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
In London kon Spanje toch drie kwarten gelijke tred houden en pakte de VS pas in het vierde kwart de controle over de wedstrijd.
Ja, die waren toen ook wel iets beter dan nu.quote:Op woensdag 3 augustus 2016 18:40 schreef wimderon het volgende:
In London kon Spanje toch drie kwarten gelijke tred houden en pakte de VS pas in het vierde kwart de controle over de wedstrijd.
Belachelijk dat mart ons een basketbal orgasme belooft met krankzinnig veel basketbal en de nos gaat fijn herhalen op sport24, zend dan wat live uit.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Parker begint ouderdomsverschijnselen te vertonen
Ik kijk op NOS.nl zonder commentaar . Het is trouwens wel orgastisch bij vlagenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:56 schreef Rick_Van_Acht het volgende:
[..]
Belachelijk dat mart ons een basketbal orgasme belooft met krankzinnig veel basketbal en de nos gaat fijn herhalen op sport24, zend dan wat live uit.
Jamaar geen mart god.quote:Op zaterdag 6 augustus 2016 19:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik kijk op NOS.nl zonder commentaar . Het is trouwens wel orgastisch bij vlagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |