Dat laatste. Ik heb gekozen voor disciplines (41) in plaats van sporten (28).quote:Op donderdag 4 augustus 2016 14:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Nog even een vraagje; worden de paardensport evenementen als 1 onderdeel beschouwd? Of mag je zowel bij dressuur, als springen, als eventing iemand kiezen?
Duidelijk! Dan ga ik voor de 40 vd 41 disciplinesquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik heb gekozen voor disciplines (41) in plaats van sporten (28).
De beperking per sport geldt alleen voor de teams, voor de duidelijkheid.
Dat is toch geen uitdaging? Gewoon van elke discipline dé favoriet.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Duidelijk! Dan ga ik voor de 40 vd 41 disciplines
Waarom liep jij dan bij 15 van de 30 vast?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat is toch geen uitdaging? Gewoon van elke discipline dé favoriet.
Omdat van alles de beste favorieten vinden lastiger isquote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:40 schreef franklop het volgende:
[..]
Waarom liep jij dan bij 15 van de 30 vast?
Jij hebt in je voorspelling een Chinese tafeltennisser en het Chinese tafeltennisteam mannen.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat van alles de beste favorieten vinden lastiger is
Alles behalve BMX zeker?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 15:37 schreef franklop het volgende:
[..]
Duidelijk! Dan ga ik voor de 40 vd 41 disciplines
Ik moet het vooral niet vergeten te doen eigenlijk, denk dat dat mijn grootste valkuil wordt..quote:
Oei. Bedankt voor de scherptequote:Op vrijdag 5 augustus 2016 06:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij hebt in je voorspelling een Chinese tafeltennisser en het Chinese tafeltennisteam mannen.
Heb je mijn team correct ontvangen?quote:Op vrijdag 5 augustus 2016 06:18 schreef wimderon het volgende:
[..]
Jij hebt in je voorspelling een Chinese tafeltennisser en het Chinese tafeltennisteam mannen.
Ben nu alles nog aan het checkenquote:Op zaterdag 6 augustus 2016 11:35 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je mijn team correct ontvangen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nattekat:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mexicanobakker:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Frozen-assassinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Joris33SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bruinebeer:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Max23:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snakehead85:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.komrad:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sporttv:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wimderon:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Joris33 heeft een bericht gehad dat hij nog een paar onderdelen moet invullen bij een paar individuele deelnemers.
Voor de rest zie ik zo geen fouten meer![]()
![]()
Waar ik McEnvoy zei bedoelde ik McEvoy, stop de tijd.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: