wie a zegt moet ook b zeggen ;squote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Nouja ik zou nog wel even kunnen doorgaan met een andere vergelijking, maar laat maar zitten.
Ik zal jou eens vergelijkenquote:Op zondag 21 augustus 2016 21:53 schreef Fylax het volgende:
Nouja ik zou nog wel even kunnen doorgaan met een andere vergelijking, maar laat maar zitten.
quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:45 schreef Catkiller het volgende:
Mijn SC is dicht en ik ben het hier niet mee eens. Ik wil hier graag een stevige discussie over voeren.
Ik weet nu niet waar ik heen moet met mijn verdriet.
Heb 2 dagen geleden een katje van 14 weken in moeten laten slapen, in de SC kon ik het kwijt ja. Nu heb ik weer niemand.quote:
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.quote:
F&Fquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Heb 2 dagen geleden een katje van 14 weken in moeten laten slapen, in de SC kon ik het kwijt ja. Nu heb ik weer niemand.
onmogelijkquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef yvonne het volgende:
FOK! voor anderen verpesten gaan we echt niet, nooit niet, toestaan.
oneens. waar kan ik dit aanvechtenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.
We zullen zien.quote:
maar alle ''aids'' is geband nu dus waar moeten wij brave liever users sociaal doenquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat het, in jullie taalgebruik te blijven, de AIDS van het forum was. Daarom.
Ja, ik geloof dat ik dat doe. Maar nu heb ik geen SC meer.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:50 schreef yvonne het volgende:
Kunnen jullie normaal meeposten, blijf, leuk, welkom
Ik ben de hele dag niet online geweest.quote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:54 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
ja jouw schuld weer dit he. ik laat je 1 dag alleen en kijk wat er gebeurt...
Dan lees je even mijn postquote:Op woensdag 24 augustus 2016 17:53 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar alle ''aids'' is geband nu dus waar moeten wij brave liever users sociaal doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |