quote:
notes hebben n week vertragingquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb wel 56 notes nu ipv 52.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vast 4 positieve notes gekregen.
HAHAHA JA WAS EEN GRAPJE JE ZIT IN BANANENSPLIT HAHAEINZEINZ!!1!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:09 schreef Chai het volgende:
Normaal is over verwijderde posts praten geen probleem toch? En iets wat niet kan op zo'n hoog tempo gebeurt dan is een slotje plus waarschuwing toch logischer?
Ik heb het iig als een soort spelletje ervaren.
HAHA DAAR IS FRANS BAUER!!!!!!!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:11 schreef Oberkullie het volgende:
[..]
HAHAHA JA WAS EEN GRAPJE JE ZIT IN BANANENSPLIT HAHAEINZEINZ!!1!!![]()
Maak een naamtopic.quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Noel persoonlijk een goede vakantie willen wensen. Dat gaat nu lastig. Jammer!
Zal het aan hem doorgevenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik had Noel persoonlijk een goede vakantie willen wensen. Dat gaat nu lastig. Jammer!
Hij zei OMG OMG OGM!quote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
'OMG OMG OMG WAT IS DIT' en 'WAAROM WAAROM' vind je geen geouwehoer?
huge is n beetje ongesteld blijkbaarquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
tekst, uitleg, vertel mij wrm
Er wordt nog steeds gemodquote:
dit valt me van je tegenquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
heb het gelezen en hugecooll heeft gelijk
twee topics, kn het niet aanquote:Op dinsdag 2 augustus 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag bij feiten blijven Crack
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |